BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

kumi's new life

My beautiful life

My model life since Nov 09~

My sweet life w/ bf joejoe since Dec 09^^

2010年6月9日 星期三

鬆弛熊

估唔到今日又可以見到joejoe呢!! 因我要去旺角買衫去影相, 而joejoe也特登黎旺角搵我, 勁開心. 大家都見有少少餓, 去左麥當當share個麥樂雞餐, 順便可以試下新醬, 好似叫介末醬, 有d似沙律醬咁, 都幾好味既, 而且仲做緊二十元份六件麥樂雞, 加多五元有多四件, 簡直係抵呢!!! 我都同joejoe可以毎人五件, 實在太好味!!

食完野之後冇即刻睇衫, 因我驚悶親joejoe, 所以去左旺角中心及新之城行左一陣, 見到有好多鬆弛熊, 應該話店舖內大多數都賣鬆弛熊既物品, 超多超可愛, 可惜我冇咁多錢買, 只好用相機去影低毎件物品啦, 咁都叫做擁有下^^




首先見到呢個鬆弛熊公仔, 三個公仔加條包好cute, 尤其係隻啡色既, 做咩佢面紅既?? 怕羞嗎??




啡熊仔仲拎住食物, 好似我咁大食, 哈哈! 仲要拎住有佢個名既袋袋~




仲有好多杯裝蛋糕做型既鬆弛熊仔, 擺埋一齊覺得好colorful!! 不過擺係果度既電話係真定假既?




最愛呢隻杯裝公仔, 除左因為佢係白色熊仔外, 仲有隻杯杯好靚, 同埋佢係粉紅色, good!!




仲有呢兩個鎖匙扣, 個頭識郁既呢!! 仲有佢地既碗都好cute, 係小朋友專用吧??



仲有呢對鬆弛熊杯杯, 除左有一對鬆弛熊外, 仲有佢地隻雞仔, 三隻一齊好似一家人咁^^




仲有呢個新款系列既鬆弛熊嗎?? 換上淡淡既粉紅色, 睇落去比較柔和及舒服呢!

2010年6月8日 星期二

紅薯粉

今晚放工同姑姐去買返工衫, 最後只係買左兩件, 包括一件背心及一件褸, 都仲差好多野未買, 睇黎都要逐 d買返先得...

買完衫之後就去左一間食紅薯粉既地方食飯. 其實食紅薯粉既地方越來越多, 但真正好味既少之有少, 而今次去既呢間, 碗粉雖然少左d, 而且仲有點貴, 十五元得細細碗, 但都算好味既, 加埋佢既小食都算唔錯, 間中食一次都ok既



位於旺角小巷既一間店舖, 店舖唔係太清潔, 但都吸引唔少既客人去食~




就係呢碗紅薯粉~真係好細碗呢!! 而且仲有唔少spicy level, 我呢碗係有少少spicy既bb spicy, 對我黎講簡直岩岩好^^



仲有呢個十五元八隻既雞翼, 其實只係一隻雞翼一分為二, 味道都算唔錯啦!!

不過落雨就唔好去啦, 因為果條小巷係冇頂, 而且比普通餐廳既價錢差唔多, 仲有份量唔太多, 食完都未必飽, 都係得閒先走去食下就好了~

2010年6月7日 星期一

姪仔的物理治療

我姪仔出世時, 佢腰骨比較歪, 而且心口比普通人比較特別, 總之係身體上既毛病, 所以姑姐特登比錢一個中醫師, 幫姪仔做物理治療, 唔做既話就要做痛苦既手術, 姪仔果然好可憐, 好在有姑姐, 弟婦及我去支持佢, 希望佢可以快D冇事, 渡過難關....




其中一張做運動既相, 見到姪仔做運動既痛苦樣, 都鄧佢可憐, 唔好放棄啊!!




做完物理治療後, 姪仔, 姑姐, 弟婦及我就食我係酒店買既蛋糕啦!! 只係五十五元個, 勁抵!!




就係呢個藍莓芝士蛋糕啦, 芝士唔係太sweet, 仲可以食多幾件仔, 好味!!




都係由我黎切開個蛋糕啦, 估唔到都切得算唔錯!? 都係以前一班朋友係我生日時成日買蛋糕比我, 真係多謝哂佢地呢~

2010年6月6日 星期日

南Y島之旅~

對上一次去南Y島, 已經係十二月了, 果陣仲係私影中. 呢次去玩多, 覺得幾好玩, 算唔錯~~~今日比琴日開心好多, 又係個新既開始^^



我同joejoe先黎張合照先~都叫我成日夜訓, 成個眼袋出哂黎=.=




船內望出去既景色~有好多建築物及山呢~而家前往車Y島中~



終於到左啦!!! 見到有好多魚排, 覺得好特別呢~~!!! 不過出奇地冇咩魚腥味^^




睇黎就黎會有天后寶誕, 到處都係呢類旗幟. 聽joejoe講呢個節日會有舞龍醒獅, 咁同新年差唔多??




途中經過既一間小屋仔, 如果真係呢年建成既話, 真係好耐歷史囉~~




也係途中見到既一個山洞, 如果可以係度影時裝, 簡直係一流呢!! 自己好想咁影~




終於去到我地心目中既沙灘~要joejoe拎咁重既食物袋, 辛苦哂joejoe, 鍚哂你>3<




joejoe拎黎既飲品~仲有我至愛既鍚紙包裝果汁外, 仲有一個橙添!!??





仲準備左愛心三文治!? 同埋部分蛋糕仔?? joejoe果然好細心, 係個絕對好男友^^




到左沙灘, 點都要去玩下既, 我同joejoe都冇泳衣泳褲, 最後只好一齊係海邊沖下水啦~




岸邊既白頭浪好靚, 真係水清砂幼, 係我香港內至鍾意既沙灘!!




joejoe 係沙上寫字?? 究竟寫咩呢??做咩有佢個名既??




原來係寫左[joejoe love bb豬^^], 加埋海浪真係好有feel, 我都love你啊, joejoe豬^^




同joejoe去到一個少人去既小石山, 都幾鬼靚架!! 不過D路都幾鬼難行...




連埋藍天,加上各種不同既石山及樹, 真係另一個特別既地方呢~




玩玩下已經係日落囉~joejoe影得幾靚!!

2010年6月5日 星期六

再度吵架...

原本以為可以開開心心咁同joejoe出去玩, 點知一早同媽因一些小事吵架, 不過算啦, 反正以前都係咁, 成日同佢吵架, 也因為咁返去姑姐家住唔知幾耐都試過, 我同媽自小關係唔太好, 自己都習慣了, 於是我執定自己個人用品返姑姐屋企算啦....



我既其中一袋個人物品, 包括我至愛既兩個枕頭, 一些化妝及護膚用品, 加上少少衫, 已經一大袋..




仲有呢度兩大袋, 就係部分內衣, 個人清潔用品等等, 真係好鬼重呢...

返我姑姐度位之前, 同joejoe去左stanley, 但我竟然冇拎相機舊電, 結果咩相都冇到,只係去左stanley既沙灘及周圍行下, 不過唔緊要啦, 只要可以一齊及見面就冇問題^^

希望聽日心情會好d, 好好休息一晚吧!!!

2010年6月4日 星期五

Natalie生日快樂^^

雖然佢睇唔到我個blog, 但都祝佢生日快樂先!! 今日lunch各同事同佢去食飯, 好在一早預約左位先唔使等, 唔係真係等好耐...



就係呢間食潮州野餐廳, 睇個樣都好高級個樣~~平時都唔會黎食呢>< 一入到門口, 布置已經好靚呢!! 不過幾尊像就麻麻地了....



今次坐近玻璃窗, 望到出外既景色, 唔通食物都會好味d嗎??



背後仲有好別緻既平風, 增添優雅既感覺外, 也增加空間感, 比人悠閒既感覺~



連玻璃都咁靚, 可見裝修 係充滿心思~好似有雨點灑在玻璃窗上, 好靚!





仰高頭睇下, 連天花版既吊燈都咁靚~估唔到都幾光~



第一次飲功夫茶~原來係餐前飲既, 不過就覺得好苦, 好難飲>< 不愧係高級餐廳, 連碟鵝及豆腐都咁靚, 而且仲好好味!!



呢個蠔餅先好味, 真係內脆外軟, 超好味, 真係唔可以錯過!




呢個唔知係咪斤....不過真係幾好味既, 而且味道清淡, 值得一試!!




呢個魚香茄子煲都算唔錯架, 而且上碟時仲係好熱, 陣陣香味好正!




仲有呢龍蝦餃~個樣都幾好味, 可惜自己未食過, 都係留返比其他同事食啦~



糯米卷我就麻麻地鍾意, 最後都係冇食到.....



呢個煎腸粉真仔係煎到好香, 入見好軟好林, 真係想全碟食哂, 可惜唔得



呢個唔知係咩餅, 只記得食之前要落砂糖及操, 不過一D都唔好味, 可以話難食...

2010年6月3日 星期四

換新髮型!! + 短暫約會

放左工之後唔知痴咩線, 竟然想去剪頭髮, 仲打電話問我好友文迪佐敦邊度有得剪髮, 多謝佢介紹咁多間髮型屋比我, 仲話其中有一間係周秀娜既男友開既?? 整到我都想去睇下, 不過到最後...應該係搵唔到既><




呢間就係我呢次剪髮既地方~值得讚既係佢無論洗頭及剪髮都好有心機, 洗頭連頭皮都幫你按摩埋, 剪髮會幫你一細執咁剪, 果然係pro, 而且仲好抵, 唔過一百元!!




呢間既舖面都幾靚喎, 洗剪都要百幾元, 雖然話第一次有98元既優惠, 但佢點知你係咪第一次黎呢?? 佢收我原價咪死><

至於剪左個咩頭?? 自己都幾滿意既, 係個厚陰既中長直髮, 相就遲d先po啦, 比大家個神秘感先!! 之後約左joejoe, 佢係第一個見我新髮型既人~~估唔到佐敦都幾多又平又好味既食物, 最後都係決定去金太郎食飯~



同樣都有回轉壽司~不過我地呢次冇食, 都係食定食多, 好似好抵咁^^




我同joejoe都叫左同一個餐, 而且仲有刺身送~呢次係三文魚及吞拿魚, 都幾好味!!




刺身既close up~睇落及咬落真係好新鮮啊!! 可惜只有四件, 似乎唔太夠><




之後就係我哋既主菜~就係呢個曼魚飯!! 個汁又好味, 曼魚又夠淋, good!!




我同joejoe都叫左相同份, 大家都似乎食得好飽咁呢!!

食完飯之後冇幾耐, joejoe就話好d累, 可能同佢成日OT有關吧?? 行左一個鐘到, joejoe話想返屋企休息下, 總之我就唔約你出黎啦!! 唔緊要, 星期六見><