話說因我爸爸患病, 唔可以再經營間公司, 公司內既機器要當廢鐵賣, 今日係最後一日見到機器, 真係唔捨得, 話哂我同妹及弟都係靠呢幾部機器, 先可以養大成人, 諗起以後都唔可以再見到佢地, 個心都有d唔舒服; 加上父母都工作左咁多年, 比我哋仲唔捨得吧!! 只好影相作留念...
就係呢部商標剪接機, 佢就係今日既主角, 影完佢之後, 就要同佢講再見啦..
<商標機既計算器, 計住切左幾多個o麥啦!! 仲有較燙斗, 切刀溫度
剪接機內各零件既close up~見到父母可以操縱佢地, 好勁啊
媽及姪仔影返張相先~dede望鏡頭已經好難得啦!!
由姪仔示範下點用部機器, 好似童工一樣...首先梗係開左部機器先啦
之後擺卷o麥上旁邊既透明圓盤上
最後拉條o麥頭到切刀上, 再按枱上既制便ok, 之後就要切好指定數量既o麥頭, 再放到盒內
等我都同姪仔影張相先, 呢次冇化妝, 勁樣衰. 姪仔又唔望鏡頭, 激死人><
父母及姪仔既合照~大家都幾開心, 除左dede外
跟住影下其他野啦, 呢個係媽媽一直用既車衣機, 用黎車被袋, 枕頭袋, 甚至部分衣服, 估唔到唔可以再見到佢, 也唔可以用佢黎讀時裝設計吧
仲有呢個迷你小電視, 據說車上仲未有電視時, 就用佢黎黎電視, 雖然畫面只係黑白色的
仲有呢個小刨冰機, 連我都未見過, 因只係整左一兩次...
到公司汁完野之後, 姑姐, 妹妹及我三人去左葵涌廣場, 但唔係買左好多野. 返到屋企之後, 再同父母去深井村食飯, 好鬼熱呢!!
一個休班女警落雨之後返屋企, 明顯一副疲態呢..
一場殺人案就係眼前, 如果真係見到既話都幾驚..
見到殺手犯, 當然要拎起手槍指向罪犯啦
殺人犯也急住逃走, 仲跑得好快
我也要去追犯人先, 其實都幾熱架, 仲跑到全身汗=.="
唔知個犯走左去邊, 真係要小心D先得, 拎住枝槍戒備
正當準備找犯人時, 原來犯人已經在女警後面!?
多謝adrain影既相, 後面仲做得好pro. 究竟係個女警死, 定係犯人死呢?? 就比大家諗下啦~