今日姑姐去左一位佢既舊朋友畢業禮, 我就同joejoe周圍去, joejoe未去德福睇靚靚裝飾, 我之前又冇化妝去影相, 今日想影返夠本, 於是先去德福, 之後再去apm即刻幫joejoe影返張相先, 睇落去都有d憂鬱feel
見joejoe影得咁靚, 我都影返一張先
joejoe飲酒啊!? 加上個搞鬼核突廚師, 都唔知講咩好..
同埋葡萄車影相都唔錯, 感覺同之前既我有d唔同
joejoe都影返張先, 睇黎都好serious咁
joejoe同麵包既合照, 睇黎佢都幾開心, 唔通joejoe鍾意包包!?
見joejoe影得咁開心, 我都影返張相先, 如果可以食咁多包就好
joejoe橋埋對手, 好似麵包店老闆一樣, 如果真係有間店舖就好啦, 可以一齊開店
係假既楓樹附近影相先, 呢張相係joejoe按快門時, 我即刻擰個面去
同joejoe影返張合照先, 睇下大家笑得幾sweet, 感覺唔錯!!
去到另一邊既果醬店舖影相, 睇下joejoe影得幾開心
呢次到我返好cool既相, 諗起最初既私影
睇下joejoe幾大食, 似乎想食哂成羅平果...XD
學下而家既私影妹妹仔扮下可愛先, 只係呢張好啦!!
joejoe不但擁有麵包店, 仲有果醬店!? 佢個樣都幾似老闆
我都影返張相先, 睇黎件衫顏色幾sharp, 而且仲好似好瘦好高咁, 咁當然只係錯覺啦!!
同joejoe既另一張合照, 背景感覺好fancy, 其實係一張彩色樹既畫
之後同joejoe去到德福商場一及二期之間既樓梯, 見到旁邊既花都幾靚, 於是影返張相先, 可惜有少少偏藍
joejoe豬拎住支花影相, 好d似女仔呢!!
另一邊有大堆班戟, 呢張相感覺幾得意
joejoe感覺係碟上同紅莓及藍莓一齊, 都幾得意
呢張相個人都幾like, 好似見到紅莓及藍莓之後發顛
呢張相覺得自己有d少女, 都係睇唔慣呢個樣
拎住士多啤梨呢張相似乎有些童真, 而且仲好開心, 梗係啦, 有四粒咁大既士多啤梨
窗外既紅葉都幾有意景, 也太多人影啦, 等左好耐終於可以影
joejoe仲大膽啦, 坐係窗框度影相, 佢咁瘦就冇問題, 但我咁肥就露哂大脾肉
kumi's new life
2010年10月24日 星期日
同joejoe去德福及apm(上)
2010年10月23日 星期六
上fashion & illustration堂
其實係poly u度上過, 影足咁耐相冇畫咁耐, 都唔知有冇退步. 而家唔再影相都好, 起碼可做自己真正鍾意既事, 又可忘記自己討厭既fantasy及zero都好
講返畫畫先, 呢次既notes果然好正, 咩種類都有, 加上我呢個從未接觸時裝既白痴, 對時裝一無所知既我竟然完全明白, 個miss都教得唔錯
notes內介紹多種褲型, 連之前潮爆既低郎褲都有, 果然夠利害!!
仲有架妹之前like既高腰裙都有, 果然係追得上潮流~
2010年10月22日 星期五
和同事食飯 + 同joejoe見面
仲有三個星期到就走, 和同事食飯既機會越來越少, 真係要好好珍惜先得!! 呢次tracy請左假, 只剩下sunny, anton, ami及may食飯, 本來natalie黎食飯, 但可能佢同may唔太岩, 最後同左sales果邊食飯...
今次去一間新開既上海餐廳食飯, 唔係太多人去食, 不過都唔緊要, 都係第一次去食, 咪當係試下新野. 我哋叫左毎人一個餐, 加埋少少小食就夠今次呢間上海菜館既名及牌, 都幾得意咁~
餐廳內既酒巴, 滿布綠石及掛上一幅水上畫, 本來都幾古色古香, 不過部機器就差左d..
我哋坐既位, 呢隻椅子好耐冇見過啦, 椅子及枱既距離岩岩好
我哋既座位, 佢張紙都幾靚, 即使普通餐具都唔錯
又到食物篇啦, 我影得太多, 連同事食飯之前都問我影唔影相. 首先係呢個三絲粉皮, 都算唔錯
仲有呢隻醉雞翼好正, 不過少少生生地, 同事似乎唔太鍾意, 我可以食三隻外, 也可以飲埋D酒, 好好味!!
anton叫既雲吞麵, 似乎都幾清下, 岩岩好返既病人都係食清d好
may叫既牛肉麵, 似乎有少少spicy呢!!
sunny叫既海南雞, 但佢似乎唔太鍾意雞太生
我叫既牛腩牛根麵到左, 有透明既牛根好好味, 湯也唔錯
ami叫既豬排麵都黎啦!! d豬排似乎炸得唔錯
睇黎呢個蒜香雞翼比較好味呢! 我食左醉雞冇得食佢
我同joejoe一齊放工, 我悶悶地周圍行下, 而joejoe岩岩又係尖沙咀附近, 我哋又可以約埋一齊見面, 呢次去我哋平時比較少去既太子食飯, 一於睇下有咩食最後決定都係去呢間紅蔥頭食飯, 見佢環境及食物都好似唔錯
餐廳既出面部分, 好多吸引既食物, 而且唔算太貴, 平均毎人都係50-70元到
餐廳內既格局, 我哋最後都好好彩, 可以坐呢D近玻璃窗既位
joejoe叫既玻菜龍利柳焗飯, 同joejoe 一齊食, 好好味
呢個係我叫既煙三文魚黑松露白汁天使麵, 都好好味, 不過等左好耐
碟食物咁靚, 點都要拎黎影下相先
joejoe你都影下啦, 睇你幾好笑容^^
joejoe送比既骨膠原mask, 唔知點解個樣好得意咁, 多謝你^^
等我變身做mask超人kumi!!! 見唔到我個樣
joejoe都拎下mask玩下先, 又幾搞鬼呢!!
2010年10月21日 星期四
終於上紙樣堂啦!!
等了又等, 終於開始係cita既時裝設計course, 咁多個女都咁恨上, 今日終於上到啦!! 起初有台風鮎魚, 我都驚佢會排八號風球冇得上, 好在都冇事~
第一次見到時裝設計既房, 實在太靚啦, 好吸引, 覺得毎件東西都好得意, 有好多大台及公仔, 果然真係個讀時裝設計既地方!!課室外既工作室, 哇!! 好多台及公仔啊, 唔知自己會唔會有自己用公仔黎做衫既一日呢??
我哋上堂既紙樣課室, 本來仲想係入面影相, 點知見到阿sir已經係班房冇得影, 只好等下次..
開始上堂時, 聽到好多關於紙版既意思, 用品等等, 對於未讀過時裝既我, 真係聽到一頭霧水, 完全唔知佢講咩, 真係要慢慢消化下先得. 但當見到做裁剪用品時, 突然諗起係石硤尾公司旁邊既一間製衣廠, 分外覺得有些親切感, 加上見到以前媽媽用既衣車, 但因為公司賣左比人, 唔可以再keep住部衣車, 否則我就可以係屋企訓練...算啦, 有些事係整定既, 注定我一生都係苦命人吧!?
可能係第一堂既關係, 大家唔係太熟, 希望之後可認識多d朋友仔啦, 一個人真係好悶呢!! 放左學之後joejoe即刻打黎問我返成點,大約都冇問題既, 惟一問題就係..用品實在太貴, 最平既間尺都要二十幾元, 仲有幾百元既剪布較剪, 二百幾元既彎尺等等, 呢次真係死得=3="
2010年10月20日 星期三
多謝natalie既手信
話說上星期阿ger(manager簡稱, 即係natalie)同屋企人去韓國, 買左手信比全公司外, 也買左手信比會計部同我地幾位朋友仔啦!! 阿ger買哂紫菜, 真係食到飽哂, 同時也有點肥膩
阿ger買比會計部既手信, 由於男FA既anton請左假, 唔係公司, 所以唔可以即刻食住><
阿ger送既電話帶, 有好多種顏色, 最想要既粉紅色比阿ger自己選擇, 最後只可選第三鍾意既紫色
穿上韓國服飾既女仔, 好卡哇伊呢!! 而且仲好靚, 多謝阿ger^^
仲有tracy既skin food 流面奶, 聽tracy講呢隻好好用, 而且仲係香港售價既三分一價錢, 早知我都叫阿ger幫我買返支試下