BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

kumi's new life

My beautiful life

My model life since Nov 09~

My sweet life w/ bf joejoe since Dec 09^^

2011年3月3日 星期四

補祝brenda生日

跟據jodie口中知道, brenda原來係2月28日生日, 我哋上星期冇同佢慶祝, 呢次要同佢食返餐先得~


呢日選擇係八兩食日本菜, 聽佢地講好似係元氣既高級版, 我都未食過, 應該唔會太差吧!?


睇個門面已經好靚, 唔知入面係點既呢??


我哋訂左位既一間房, 咁多朋友聚埋一齊都幾開心~



仲有雞雞袋及sake, 佢好似介紹sake咁~



自己既餐具, 毎樣外表雖簡單, 但望落去幾優雅



大部分人叫既魚生飯, 都幾七彩繽紛, d材料望落去又幾新鮮~



近影刺身及配料, 已經令人食指大動~



我同tracy兩人叫左呢個烏冬sushi套餐, 望落去都幾豐富



個烏冬望落都幾好味, 仲有木薯係麵上面





各式各樣既sushi都整得好精美, 而且材料也好新鮮, 真係好味


但個餐唔係太大, 好似我咁大食一定唔夠, 如果有時間再食野, 或有更多錢, 一定會叫埋個魚生飯, 一個人食兩個餐, 死得=_="


食完飯返到公司, 見到我枱面有杯triple-o既可樂, 我見仲有個袋入住, 以為係人地, 起初我冇飲, 但最後都飲左. 其實我想食個包及薯條多d..

2011年3月2日 星期三

仲有少少介懷

見到自己份功課唔太靚, 自己也唔滿意, 覺得自己時間跟本唔夠, 如果我有更多時間, 可以做更好既作品, 我都知唔可以全部怪責tracy, 也知道account比較難讀, 但我感覺佢重自己學業多過工作, 如果大家可幫忙, 會節省好多時間, 咁大家可以早放工, 佢可以溫書, 我可以做功課, 唔使全部工作比哂我做咁辛苦

好在最後都可以係指定時間完成工作, 講真全部功勞都歸我, 如果唔係我, 個month end都唔會完成. 可能覺得我比較大口氣及自大, 但的確係事實. 所以我有時做唔哂工作, 或tracy話我錯, 我開始對佢發脾氣, 我都知道唔岩, 但我實在忍唔住, 所以都要訓練下EQ先得..

唔通我fashion 係興趣, 就可以忽視我; tracy讀既係account就比較注重? 大家都係學科, 唔可以咁歧視吧? fashion不但只有畫公仔, 仲有好多理論去背, 去理解及學習, 唔係普通人想像咁容易!!

如再咁過分, 唔排除我會有離開間公司既可能性..

2011年3月1日 星期二

終於交功課

本來想早d返學準備, 但tracy又要我做埋果份工作先可以走, 到最後差唔多六點半先走得. 我都幫佢做左好多野, 連natalie都話我做埋佢果份, 只係少少野都唔幫, 唔係我趕住走, 佢都唔幫我; 始終人都係自私, 自己真係無奈..


連準備既時間都冇, 一返到學校要準備present, 緊張個不得了, 最後present得唔太好, 都唔會高分吧? 好在miss都鍾意我作品既其中一塊布, 自己都有d恩惠, 但對我呢次既表現也好失望..


我份功課既封面, 字體麻麻地, 但好like呢個絲巾做既花邊



project既其中一頁, miss話牛油紙唔太好, 但我都覺得算唔錯, 所以話設計真係好主觀



project既另一頁, 覺得都算ok, 但唔算太靚, 只係冇時間做, 好可惜..



最鍾意, 也覺得同相最似既作品, 好想用佢黎做衫



另塊比較溫柔感覺既布料, 第一塊做既, 都算ok吧!?



第三塊既作品, 也係miss話比較鍾意既, 用佢黎做衫, 發揮既空間比較大



普普通通既一塊布, 仲要近睇見到膠水嘖, 真係oh my god>< 再睇下其他同學既作品, 見呢個都幾特別, 同學既同意下都影左張



kate做既作品之一, 好靚啊, 我同佢果d簡直冇得比



好鍾意既gothic style, 真係好靚, 又好型呢!!



呢個都幾鍾意, 用左網條, 再包住豹紋絲巾去織出, 真係好似蛇, 好靚~



呢個紅色蜘蛛都唔錯, 聽朋友講呢隻布好難剪

2011年2月28日 星期一

始終都係加班

一時又加班, 一時又要忙功課, 全部工作都完全分開, 十足十電視連續劇, 都唔知幾時先完...


今晚tracy返工, 未完的工作如開票, 入機, bank rec, schedule等等全部由我做, 自己開始覺得唔公平, 我同佢同樣返學, 但點解佢既時間比我多, 多d時間溫書及做功課, 仲可以拎到A及B; 而我就永遠冇時間, 連成績係點都係未知數, 可能不太理想..


大家去大家樂食飯, 本來想試佢新出既紙上燒, 但邊有咁好心情, 最後食左個燉湯套餐仲好


一個即叩即炒小菜, 西蘭花炒石班魚, 同埋有白飯及燉湯, 都幾好味


個燉湯係足絲雞燉紅棗, 都幾好飲, 仲可以食到雞, 果然係足料炮製~


今晚都係一點走, 臨訓前做好份功課, 要成兩點幾先訓, 點解我咁苦命架?? 如果tracy唔使返學, 幫我做下都好啊..

而且有個壞消息, natalie, ami及anton因為等HR既文件, 等到成夜晚四點幾先走, 簡直係創先河, 不過呢種先河, 就唔係毎個人想創, 大家都覺得無奈..

2011年2月27日 星期日

開始忙功課(下)

琴日完成四塊布, 今日要諗辦法做好本profolio交出去, 講真都幾頭痛, 又唔可以太樣衰, 但又唔可以壓平有立體感既四塊布, 又要襯色...


為左表示成熟女性既特質, 唔想用太七彩繽紛既顏色, 最後選擇比較低調既啡色做底


個位置太約咁編排, 白色紙係文字部分


但問題係邊兩塊布擺面, 兩塊擺底, 加上穿住profolio既絲帶都未決定點整及用咩色, 下星期二就交, 唔知點算..

2011年2月26日 星期六

開始忙功課(上)

首先要同以下各單位人士致歉, 因為我要忙功課, 唔可以陪你地


1) 爸, 媽及妹: 原本想見下你地, 但唔可以返深出見你地, 好耐冇見

2) 姑姐及姪仔: 如果唔係咁忙, 可以同你地去睇戲, 用埋四叔比我哋既戲票. 但同時也多謝姑姐係針子上幫唔少忙^^

3) joejoe: 唔可以同你睇大和號, sorry (其實我勁想睇!!)


放學之後同winnie去大快活食返個下午餐, 食完之後又要返屋企博殺, 好鬼痛苦...


要食飽飽地再工作, 包括碗仔翅, 細碗叉燒飯及油菜, 但呢個時候已經係五點幾, 都幾驚人...


呢個花係我既至like, 但剩下煙既部分仲未整好..


羽毛部分仲未痴好, 原本想用針線繨, 但又趕唔切, 最後只好用白膠漿, 好似做勞作一樣..


最後終於完成四塊布, 比大家睇睇, 滿載住我及姑姐部分心機, 自己都幾鍾意, 除左羽毛果個..

2011年2月25日 星期五

食返餐好既~

month end全個會計部, 多數都會齊人(因為我哋趁月中不太多工作, 都會輪住星期五放假), 加上keith, brenda及jodie齊齊去飲茶


有脆脆既春卷, 仲有附近既喼汁


仲有呢個鼓油皇炒伊麵, yummy~


呢個燒味拚盆味道唔錯, 尤其係海折, 一定要食



個金錢肚都唔錯, 軟軟地唔太硬, 味道也唔太咸


鳳爪顏色過分地紅, 好似過多色素, 唔太敢食


粉果個皮唔算太簿, 都算精瑩通透


仲有呢個炒飯, 賣相麻麻地, 我都係最後一個先食


仲有呢個叉燒穌都唔錯, 皮脆, 叉燒唔太肥, 而且仲熱熱地, 一流!!


紅油炒手一定食!! 可惜個汁唔算太spicy, 皮也唔夠簿



呢個炸生蠔唔係唔好味, 只係覺得太腥



最難食相信係呢碗紅豆沙, 表面平平冇奇, 一食落就...好大陣燶味, 而且又唔甜, 連鍾意食野既我都食唔哂, 仲叫各同事食唔哂唔好勉強..


食完飯之後又要努力工作, 直至一點先放工, 真係可憐, 但好在聽日係星期六都比較好, 但我也要忙功課, 對我黎講未必係好事..

2011年2月24日 星期四

加班..

今晚開始要加班, 又要做到十二點幾先放工, 好想早d休息一下...呢次既month end睇黎要我一個人做哂, 仲有好多票未開, 又有好多voucher未入機

我既功課未完成, 又冇玩pet society探我隻可愛既兔仔, 真係好想死, 快d過左呢日, 早d休息仲好..

2011年2月23日 星期三

出發買布料

今日下午可以放工啦, 仲可以食深水步買布, 途中當然要試下維記既豬潤麵啦, 好耐都冇食過, 超好味, 但要成二十三元碗冇飲品, 值唔值得就見仁見智


香噴噴既豬潤麵, 見到都已經覺得好味, 差點連湯都唔放過


食飽飽之後, 再開始去買布, 足足行左三個鐘, 行到腳都軟埋, 最後都算搵到所需既布料, 但價錢就...對我黎講都幾貴下, 無計啦, 如果我係成市公司做, 個成本冇咁大既



返到屋企, 見到全部材料舖係枱上, 都幾壯觀架, 有些布料個人都幾鍾意, 真係唔捨得剪爛佢, 但為左份功課, 冇辦法囉



攤開哂所有布料及配件, 連我自己都覺得壯覲



好多款彩色羽毛, 仲有彩色既絲帶, 感覺好開心~



仲有藍色, 黃色及綠色既絲巾, 用黎做水就岩哂!



仲有藍色既色丁及銀色既反光布料, 用黎做咩呢?



仲有好多皮料, 珠仔, 各絲巾等等



先就相片舖定所需布料先, 呢個係"sparkled flower"



咁colorful既羽毛及絲帶, 就係做呢個七彩羽毛



呢個水倒影, 就用銀布託底, 之後再用絲巾做水波紋



呢個柔軟既花瓣, 就用柔軟既布去做吧!! 主要以藍色為主


雖然買左材料, 但未有時間做, 睇黎呢個星期六日都要加把勁, 努力工作先得..

2011年2月22日 星期二

準備做功課

連布料都未買, 份功課唔可以完成, 只好趁month end未開始, 就請半日假去買布, 但又費時比其他同事誤會我只顧學業, 而忽略工作, 所以只好同natalie講大話, 同阿爸覆診好了, 唔使比佢問太多, 而且又會批, 睇黎我都幾奸呢, hehehe...

講真果句, 都仲未諗到用咩布料做功課, 只好似街市買送咁, 買到咩就整咩啦, 心內有點擔心, 希望份功課可以完成吧!!

2011年2月21日 星期一

唔得閒影相吧!

天總是喜歡作弄人. 一d都冇錯, 以前私影時買好多靚衫去影相, 周圍問影相有冇興趣合作, 可惜外面靚女太多, 佢地大多數都唔理自己, 一係就話忙, 話自己去搞影會, 開執相班去搵錢



而家讀書, 已經再冇時間影相, 又突然搵返我影相. 平時返工都唔夠時間用啦, 仲要溫書及做功課, 我都想要多D時間啊..



直至最近有兩位影師搵我, 一位係清酒藏既阿kin, 即係之前影sake果位, 佢話暑假搞本寫真集, 要搵五個model. 講真呢d野就唔好預我啦, 我又唔係發明星夢既妹妹仔, 也唔想比咁多人知道我影相, 尤其係我哋IT既男仔一定去書展買寫真集, 比佢地認出, 仲得了既!!??



就係呢張相, 講真佢都影得幾靚既, 影一輯相就冇所謂, 寫真集就唔好啦..



另一位影師係最近打電話比我, 問我有冇興趣影相. 原來佢之前曾經去學影人像, 可能想搵我試下佢既學習成果吧!? 但係星期六, 我都冇時間去影, 只好搵日再同佢去影吧



佢幫我只影一次相, 呢張係佢代表作


令我有少少心郁郁想影, 不過都係讀好書先啦, 時間安排到既話, 間中影一輯都唔錯既~