離奇!! 呢件事實在太離奇啦!! 冇可能發生係我身上, 就係....我今晚收到一封政府既信, 未拆之前真係有D驚架, 我冇理由犯左罪自己唔知架, 都係拿拿聲拆左封信睇下先><就係呢封信啦!! 咁官方, 而且仲有d咩條例, 好正式到得人驚....
原來係陪審團既信, 嚇得我呀!!! 唔係...應該係好驚嚇, 點解我可以做到陪審員既!!?? 我果然係好黑仔=.="
背頁仲要係中文版黎!? 好在有呢個中文版, 小女英文唔係太好....XD
係信內附有關陪審團既條例比我慢慢睇, 分別係出任陪審團既資格及括免既組別. 呢封信係比你知道自己姓名已在陪審團名單上及必需在被傳召及獲遴選後出任陪審員(原來都要遴選既, 即係自己唔係一定要做啦!!), 也唔可以唔識中或英文而拒絕作陪審員
在毎個聆訊日電腦會隨機抽樣若干人士, 即係第時我會第時有機會收到傳票及到庭遴選. 如果真係傳召我出庭會係三個星期前通知我??
睇黎真係冇得推咁, 咁就弊啦!! 而家惟有希望唔可抽中我上court啦...連工都未搵到, 飯都未必有得食啦, 仲要上庭做陪審!? 真係一波未平, 一波又起=.="
kumi's new life
2010年4月20日 星期二
出任陪審員!!!???
2010年4月19日 星期一
鎬衣衛.大漠判官
近排錦衣衛出左dvd, 不過我冇買到, 走左去download. 我不嬲睇開西片, 點解我突然對港產片咁有興趣呢?? 主要原因係...因為吳尊個look好型仔, 我果然係因為靚仔而睇既..有點鄙視自己啊=.="
錦衣衛之中吳尊既海報呢~!! 而且仲有埋佢戲中既名[大漠判官], 超型啊><
戲中有好多佢既武打場面, 呢個係其中一個, 係尺手空拳既^w^
除了尺手空拳外, 佢也有把好似刀既飛鏢, 應該話似回力鏢之類, 感覺更加型呢!!
平時佢唔會用回力鏢, 把回力鏢收起之後就係把刀, 都係呢句, 型到爆><""
係大漠度既佢都好型啊!! 我都好想同佢一齊周圍去冒險!! ...我估joejoe實唔比我去..XD
大漠判官(土匪)中戰爭既樣啊!! 係同徐子珊最後一戰既樣, 好有殺氣, 自己好喜歡^^
見到佢隻手流血, 自己有點心痛呢...自己睇戲果然太投入, 即使佢知道自己有機會輸, 仍然會堅持打落去. 男子漢的堅持, 感覺佢好堅強及好man啊, 係我心目中夢寐以求既人><
雖然佢既高傲, 好戰(懂打架), 好膀, 冷皓, 聰明及外表係我心目中既理想類型!! 而且我發夢都有佢一直係旅程中保護我, 但畢竟都只係戲中角色, 唔係真有其人, 大漠判官都只係一場美夢... 況且都有joejoe係我身邊, 只要佢對我好就得啦^^
2010年4月18日 星期日
同joejoe 行山
joejoe 建議去城門水塘行山, 呢次行既係我哋之前未行過既地方, 就係城門水塘主霸, 都好似幾吸引咁, 只要同joejoe一齊, 去咩地方都冇所謂啦^^
好耐都冇同屋企人飲茶啦, 所以一早跟左佢哋去一個叫做村龍既地方飲茶, 呢個地方位於半山位置到, 毎日由早上開到三點, 估唔到星期日有咁多人駕車或搭小巴黎呢度飲茶!!
果度全部都係自助, 即係由拎杯碟, 快子及食物都係全部自己黎, 我一開始已經拎左咁多野食啦, 包括燒賣, 春蛋燒賣, 蝦腸, 牛肉及棉花雞^^
差d唔記得影相添!? 係春蛋燒賣, 只剩下一粒, 也係我比較鍾意食既點心之一^^
非常之搶手, 超級勁好味既豬潤燒賣, 一出爐d人就爭住搶, 我都幸福地搶到兩碟...XD
同樣都係好多人搶既蝦餃啊!! 細細龍的的式式好得意, 而且蝦又彈牙又好味, 姪仔食得最多, 真係識食^^
阿爸拎既咖哩尤魚呢!! 都好好味, 好香咖哩味, 尤魚又爽, 超正品之一!!!
不容錯過既芝麻腸粉, 唔太sweet, 而且仲好香芝麻味, 鍾意食芝麻既朋友仔真係要食!!
好快就飲完茶, 之後就去荃灣搵joejoe, 因為我姪仔係出門口前啊左"嗯嗯"要換片, 所以遲左差唔多成個鐘先搵joejoe, 如果頭先可以同joe一齊去飲茶就好, 惟有下次再同佢黎, 咁當然都會同埋我既好友去啦!!
之後我哋坐小巴去城門水塘, 去到水塘後往燒烤場果邊出發, 途中見到好多人駕車黎燒野食, 真係好香啊, 即使係岩岩飲完茶既我都好想再食><
往燒烤場既斜路, 都要行好耐呢!! 加上有好多車上上落落, 真係要小心d先得!!
行左十五分鐘到, 皇天不負有心人, 終於到左"城門燒烤區"!!?? oh no, 我地唔係黎燒野食(雖然我都想), 只係去主壩經過...
終於到左主壩呢!! 好開心, 但個主壩都有d大, 唔知點影好啦, 好似影得好核突=.="
唔同角度影, 應該好d吧!?? 其實望住呢個地方都唔錯, 間中仲有風吹黎, 幾舒服^^
途中見到呢棵樹好勁啊, 全部根都生哂出黎, 望自頂見到一片綠油油既樹, 好靚!!
去到主壩既橋上, 今日又唔係咩特別日子, 只係個普通既星期日, 估唔到有咁多人黎!!
見到呢座奇怪既建築物, 唔知佢係咩黎, 而且條橋仲封左唔比人入去既...
過左主壩後有條叫做[畔塘徑]既地方, 其實係一條山路, 而且係...充滿馬騮架><""
畔塘徑既山路, 一共六千米, 由荃灣去到葵涌, 我同joejoe只係行到二千米就掉頭啦, 太難行及太多馬騮啦><
唔係講笑架, 真係有馬騮, 仲會係樹上跳黎跳去, 都咪話唔得人驚><
咁近距離見到馬騮, 之後仲有幾百隻馬騮係我哋身邊經過, 咪話唔得人驚=.="
呢個景色係我哋行山既最後一部分啦...好在我哋冇行落去, 唔係會有更多既馬騮同我哋一齊行=.="
行完山之後都好肚餓, 於是去左麥當當食野, 又要joejoe食多一次, 唔好意思><"....食完野之後係麥當當坐左陣, 最後就各自回家囉...
琴日joejoe其實送左隻小飛飛比我, 我唔記得左影相, 等我影返張相先~
連埋個盒一齊影相, 隻公仔好可愛呢!! 又要joejoe破費送野比我, 我都覺得唔好意思><
2010年4月17日 星期六
葵涌東業工廠大廈 @ 見工 (3) ++ joejoe踏單車
今日又係見工!? 已經連續三日見工, 真係見到有d累...好想休息一下啊!! 今日要九點半到對方公司, 之後再做一個written test及interview, 真係麻鬼煩!!首先要行呢條長長既樓梯先到, 行到我死下死下咁既款, 之後仲有一條斜路=.="
終於到左工廠大廈啦!! 真係要多謝教我點行既阿差, 佢講d中文同我哋香港人一樣咁正, 好勁啊佢!! 總之影底佢啦><""
到左間公司啦, 呢間係一個大型既安老集團, 有成七十幾間安老院為客人...
之後有份written test做, 係應徵做accounting assistant, 一共有四個問題, 分別係以下各題及答案, 見到條問題真係完全O o西咀, 都唔知點答好=.="
1) 用三個英文生字形容自己
2) 用五十字內既中文描述自己作為該公司的會計助理既期望
3) 作為會計助理後, 見到應收賬目內和實際不相付, 請問你有咩措施及方法改善此問題(用中文答, 字數不限)
4) 請答consolidation (合併, 即子母公司收購合併) 所需的文件 (英文答)
除左第四條唔知自己答案岩唔岩外, 其餘果三條都OK既, 同埋我心內有個諗法, 就係[家陣使唔使咁難啊????) 填完表之後開始面試, 感覺都幾好吧!? 只係突然問我點入數驚左少少...
終於見完工, 可以返我爸公司休息下, 點知...冇人既??? 原來我爸出左去青衣交貨, 媽媽買送仲未返, 我都等左過半個鐘先有門口入呢><
約joejoe既時間遲左一個鐘, 原來joejoe仲未食野, 快d去食野先啦, 餓親你啦!! 最後去左大家樂度食飯~joejoe食野個樣好可愛啊!!! 見佢食得幾快, 可能全部野食都好味吧!?
joejoe 踏單車啊!! 睇佢個樣幾精神, 而且件衫仲同個袋好襯~~
等我都同單車影埋一份先~其實我係學極都唔識踏單車既!! 只係做下樣影相><
偷拍joejoe踏單車先~佢就好啦, 識踏呢類單車!! 佢起初都唔知我偷拍佢, 後來話比佢知, 佢先至知道, 我果然係頑皮bb...XD
沙田河近一帶既景色呢~~其實都算唔錯架啦, 都見好多攝影師係度影相~
沙田河段近文化博物館既景色, 我覺得要連埋花影先好睇, 因之後已經冇花, 只好離遠影..
終於踏完全條路!! 仲要joejoe載住我, 覺得好開心呢!! 好似以前既電視劇橋段, 男既踏, 女既比載住, 原來感覺咁sweet既^^
見到單車徑上有對情侶踏呢款車, 可以兩個人踏呢!! 於是我同joejoe加錢換左呢款車, 等如兩部單車既價錢, 真係貴呢!!
架單車都幾大下, 一共分左兩邊黎影, 呢邊係前半部分, 由joejoe踏既, 全架車既平衡及方向靠哂joejoe...唔好以為架車係塗鴉, 其實係生瘦=.="
單車既後半部分, 係我踏既果部分, 仲吊住左我既手袋, 可以唔使拎呢, 真係方便^^
呢個紫色響鐘好可愛啊!! 唔知點解有呢種感覺呢? 我見毎架單車都有架!!
我同joejoe可以兩個人一齊踏單車周圍去, 鍾意去邊就去邊, 感覺好開心及好自由!! 之後踏到呢個叫做[博雅山莊]既地方~
山莊既正門...好似好宏偉咁, 其實只有呢道門, 後面咩都冇既=.="
山莊既窗口~都好似幾得意喎, joejoe仲建議我入去影下相...XD
係窗入面影相, 點知影到我好似坐牢咁既樣.....我就係度叫[快d放我出黎]咁既款^^
都係走出去個窗度影返張相先啦!! 好耐冇比joejoe影過啦, 即使用傻瓜DC都影得咁好^^
joejoe同我影影下相去左邊度呢?? 原來去左影山莊外一棵樹既一支洋紫荊. 唔知點解只有佢一支花生左係樹枝上呢?? joejoe影得好靚啊><
踏踏下單車已經由大圍去到沙田, 仲見到呢座捐血站, 都幾靚喎, 完全唔似係座捐血站囉..
再踏遠d就到左去大埔海濱公園既長廊, 但唔可以再踏了, 因為天色開始暗, 而且也差唔多夠鐘還車囉...
係還車途中仲見到有兩對情侶踏我哋呢款車, 而且比我哋新, 我哋踏呢架殘車都可以比佢地快, 我哋兩人真係合拍呢!! 雖然呢架車係殘, 但也滿載住我哋二人一齊踏單車既回憶, 點都要影返張合照既^^最後叫租單車其中一位職員幫我哋影合照, 點知影得咁差既!? 不過冇計啦...
還左單車後大家去食晚飯, 行左好耐都仲未知去邊度食好, 最後都比我哋搵到間茶餐廳既排餐, 都只係三十幾元, 勁抵啊, 一於入去試下先~我叫既司華力腸及雞排飯, 仲要跟埋個薯菜!! 都幾好味架, 真係唔錯呢~
joejoe叫既帶子雞排飯連埋薯菜, 佢仲比其中一件帶子我食, 唔使啦, 你食啦~
白痴既我又望住d送菜擺勝利手勢先!! 全部食物都係我既, 哈哈~
食完飯之後大家各自回家, 有d唔捨得, 不過唔緊要啦, 聽日都可以見面!! 大家都係要比心機慳錢, 目的地係城門水塘!!