呢日joejoe要陪屋企人, 唔好意思叫佢出街, 最後只係同姑姐出去旺角行下, 先去左椰林各食左個下午茶. 天氣太熱了, 快d入餐廳先得!!間餐廳唔係太光, 可能係環保吧?? 有好多款特價下午茶, 唔怪之得咁多人黎食=.="
另一邊收銀處都幾靚咁, 侍應都算有禮貌既~
食物外表都仲可以, 但真係唔太好食, 好似呢個魚腐豬軟骨鳥冬咁, 薑都已經一大舊, 而且烏冬又硬硬地, 湯底又麻麻地, 未夠一碗都已經飽哂=.="
食完野之後再去花園街及旺中行下街, 買下衫, 最後買既野都唔太多, 只有一條金鏈, 一對返工既高跟鞋, 一對窩釘羅馬涼鞋, 都冇咩好買了....買完野就返屋企, 平淡既一日=3="...早知就自己去下睇龍舟啦, 下年先算...
kumi's new life
2010年6月16日 星期三
端午節假期
2010年6月15日 星期二
準備衫去影相
呢次影既係時裝系列既相, 所以襯衫方面會特別講究. 放左工之後去旺角搵衫, 本來係想買, 但驚買左又唔岩, 於是只好影底自己覺得唔錯既衫. 但返到屋企同佢msn之後, 佢全部衫都reject左, 真係可惜, 不過也慶幸好在我冇買, 唔係就哂錢=.="呢件都算唔錯, 就係想要呢件褸, 覺得比較時裝感. 加埋件衫超襯!!
隻袖比較特別呢!! 上面係接接地, 加埋銀色button, 覺得好型><
另一件西裝褸, 我都覺得幾型架, 加上公仔一頭假髮, 更加襯~
最近都好似幾多呢類既鞋賣, 整到我都心郁郁想買返對, 但姑姐話呢隻質地夏天會好熱, 最後都冇買到呢, 惟有再睇睇有冇其他款=.="
個影師最後都話只用我影相既其兩件黑及藍色衫就可以, 只係買金色既飾物就夠, 總之整體只要簡單就得, 睇黎可以慳好多, 希望之後會襯到件靚衫^^
2010年6月14日 星期一
再見了, christina....
上星期五先知道其中一位朋友及同事christina今日就要離開, 星期五知道有d驚訝, 同佢雖然只係相處左一個月, 但都好開心, 佢都話好like我, 感覺上佢有d似我家姐呢!! 由細到大我都恨有個家姐, 而家都算有吧!? 不過一個月之後就結束><"
我哋lunch食餐豐富既, 呢次既也係飲茶食點心, 最緊要既係雪甲燉椰皇~~有成十一個人去, 叫既送菜真係誇張, 一龍龍點心及食物不停地上, 食到大家都好飽呢!! 到左下午, christina買左蛋糕到accounting room比我哋圍內呢班人食, 大家仲去一齊影相^^finance 部門既所有人呢, 除了第一行白色衫既connie, 中間就係christina, 旁邊既係教我野既tracy, 仲有第二行左邊既amy, 中間既就係我哋既account head natalie及我自己><
仲有另一個部門senior manager 既keith, 睇下christina可同靚仔影相幾開心^^
仲有legal 部門既brenda及sunny, 就係sunny比戲院既coupon我哋啦^^
全部人黎張合照先~~好少可見到咁齊人!? 希望之後都可以見到咁齊人就好><
christina終於要走啦, 大家都好唔捨得, 希望佢之後會有好既將來, 最緊要做人都係開開心心就好, 期待之後可同佢見面及一齊食飯^^
2010年6月13日 星期日
同joejoe去奧海城睇戲
話說其中一位同事sunny比左張coupon比我哋呢班fd, 只要拎位匯豐信用卡, 就可以有買一送一既戲票優惠. 問過姑姐佢又唔睇, 最後只好同joejoe去睇啦, 呢次我哋去睇套叫做[A Team]~~
我哋先係奧運站等, 黑仔既我想衝入車時, 點知就關左門, 要等多六分鐘先可以去到, 結果遲到左十五分鐘咁多, 要joejoe等咁耐, 激氣!!
其實我都係第一次黎呢度, 自己好奇想去下, 加上我口哋兩個又怕多人, 呢度就岩哂!! 先去買飛, 本來想睇三點半場, 點知冇哂正位, 最後只好睇五點幾...於是同joejoe周圍行, 比我哋見到呢個food court全個場既view, 見到有好多椅子, 加埋個大電視, 可以比人睇波呢~雖然我冇興趣睇=.="
世界盃黎到, 各商場以既布置以世界盃為主, 咁當然奧海城都係咁, 見到三套時裝, 對眼都發哂光!!
天花版上掛住一粒大鑽石呢!!! 其實也同世界盃呢個主題有關, 感覺幾特別~
個stage都幾靚啊!! 至like大鑽石包住個波波, 感覺好特別^^
一入去food court, 真係好鬼靚, 好似歐洲街道一樣, 好少見到咁靚既地方食飯~
同joejoe坐係一邊睇雜誌先, 即使唔叫食物, 都可以任坐, 比麥當當正好多呢~
歐陸式既餐廳外表的確吸引, 但賣既係東南亞美食!? 似乎有點格格不入=.="
見頂頭既屋咁靚, 影底先~ 如果同joejoe住呢間屋就好, 下面就係我哋既cafe, good!!
連食野既枱椅都好靚, 加上佢既路牌及圍欄, 係度食野簡直係種享受~
呢度有好多類餐廳, 包括越南, 泰國, 日本, 中國等等, 尤其係欣賞鐵板燒, 有機會都好想同朋友及joejoe, 仲有屋企人試下~
仲經過一個保齡球館, 呢個係佢地既icon, 都好似機得意咁^^
呢個就係保齡球館, 都係第一次係香港見到, 都幾多人去玩架!!
個保齡球館有兩邊, 中間有條通道, 呢個係另一邊既地方~
係呢個保齡球館前有個路牌, 指示去呢個地方及戲院, 起初以為戲院係呢度, 所以一直搵, 點知戲院原來要再轉彎先到. 我哋就去睇[a team]
套戲都幾搞笑, 而且電腦做既爆破場面都唔錯, 可惜故事劇情就麻麻地, 但總算黎講都係一套唔錯既電影, 有機會既話大家都去睇睇!! 本來係睇波斯竹皇子, joejoe話佢哥哥睇過話好睇, so 就去睇~其實只要同joejoe既睇戲既話, 睇咩都冇所謂^^
2010年6月12日 星期六
夢中的神秘小島
呢日同joejoe一齊去大嶼山既沙灘玩, 我哋誤打誤撞去到一個沙灘, 呢個沙灘有好多外國人, 呢度既人好熱情好nice, 加上個小島唔係太多人, 有種與世隔絕既感覺, 令人覺得好舒服~但由於呢個島係我同joejoe好辛苦先搵到, 所以唔可以話比人個小島係邊度, sorry呢~
一入到沙灘, 已經見到大量水上運動用品及棕櫚樹, 似乎幾吸引咁呢!!之後見到一間餐廳, 加上張桌球枱, 幾正!!仲有個外國女人同我地打招呼~
行過少少先發覺餐廳係個台黎, 加上不停播住外國音樂聲, 覺得好自由及舒服呢!!
仲有一個印第安人既露營地方, 我見有外國人真係露營及野餐架, 天氣唔係咁熱既話都唔錯架!!
營幕之外仲有一些曬太陽既沙灘椅, 見到D椅子都覺得舒服呢^^
一離開餐廳, 見到一大片樹林呢!! 沙灘上仲有個樹林, 簡直就像個小島一樣^^
回望岸上, 見到餐廳及有人拉船到水上玩, 最衰我唔認識游水, 唔係可以玩埋一份!!
沙灘上既綠草及山, 好難得見到咁自然既沙灘, 加上唔係太多人, 真係好似個冇人既小島~
今日都有少少熱, 附近又有大把樹林, 都係見休息一下先~
之後去水度玩下先~由於沙太幼細, 容易整到全身好多泥, 但都幾好玩, 而且都有好多靚相. 而呢張只係花絮~
睇下我兩隻手擺V字手勢, 十足十旅行一樣, 連隻牛都望住我, 冇我咁好氣...xd
突然見到沙灘上有隻牛!!?? 仲可以咁近距離見到, 雖然佢對眼好和善, 但驚佢對角=口="
隻牛越行越近呢!! 真係有d驚, 唔好行過黎啊, 嚇到我O o西咀><""
之後仲跪係地下度, 唔通叫牛牛放過我!? 估唔到呢張相都算OK喎^^
後來同隻牛熟左少少??? 開始唔係太怕隻牛, 仲可以走到咁近既相~~隻牛好似我寵物呢!!
隻牛後來走到水中, 以為佢會去游水, 點知原來只係水邊散步, 只有佢一隻牛, 真係可憐....
玩到唔係太耐就要搭車返屋企, 真係有D唔捨得, 不過都好好彩, 由於我搬左去同我姑姐位, 佢住慈雲山, 我可以同joejoe一齊搭巴士, 加上仲送左三枝rose比我, 雖然有支爛左, 但真係好sweet呢!!返到屋企即刻插住佢先~~咁大個女都係第一次收真既rose, 覺得好靚呢!!
近影花朵真係開得好燦爛, 原來真rose真係靚成咁...XD
2010年6月11日 星期五
又係星期五既飯會
終於到左星期五, 太開心了, 諗起之後有兩日假就開心~~~同時也係我哋公司既規舉, 就係會出去食飯. 今日natalie及amy要同其他經理食飯, 佢地高層既當然係食貴野啦, 就係海港城內一間叫niji既西日式餐廳, 毎人平均消費要成150-300元一位, 而我同tracy唔係佢地既level, 只係一般打工仔, 邊有咁多錢食飯, 最後都係同tracy及sunny去食平平既20-30元既飯, 咁就岩哂我地啦, 起碼食得比較自在及舒服^^呢次食既就係呢間, 平時lunch有好多人等位, 好在我哋好準時就去食飯, 但都要等三張先入到去食呢, 大家都好肚餓啦><
睇下平時幾多人食飯~其實都係三十幾元, 不過對於尖沙咀呢個地方黎講, 已經算平啦!!
呢個炸醬牛南麵都幾好味! 少少spicy都幾好味, 加埋杯飲品, 份量岩岩好!!
同佢地傾計先發覺大家都係鍾意睇電影, 同埋比佢地知道我以前係個瘋狂機迷, 不過唔緊要啦, 反正都係以前既事, 而家唔係咪得, 仲有至緊要唔好比佢地知道我私影就得了^^
2010年6月10日 星期四
公司的假日!?
我哋公司毎個月頭都要出report比美國公司, 所以毎個月尾都要埋好數, 同埋要出statement 比客人收錢, 所以會比較忙, 因此毎逄一日都會比較辛苦, 及一些一日既假期如國慶, 香港回歸及勞動節係冇得放假, 不過有個規舉就係會係果個月份內補返一日假比我哋, 而果日係幾時放都得既, 只係要和同事夾就得, 即係可以放星期一或五都得啦 咁就正啦!!
黎緊就係七月一日既假期, 呢日都要返, 而家只係煩惱緊放邊日好. 都唔知開唔開心啦, 雖然自己有假, 又冇人同自己過, 都唔知點算好, 只好自己搵節目啦><
仲有阿head同我講十月一日都放假嗎?? 果陣已經過左probation, 唔通暗示已經過左?? 雖然只係做左一個月, 都係唔好諗太多, 比心機做好自己本分就得. 不過估唔到咁快就做左一個月呢, 時間過得真係快...
2010年6月9日 星期三
鬆弛熊
估唔到今日又可以見到joejoe呢!! 因我要去旺角買衫去影相, 而joejoe也特登黎旺角搵我, 勁開心. 大家都見有少少餓, 去左麥當當share個麥樂雞餐, 順便可以試下新醬, 好似叫介末醬, 有d似沙律醬咁, 都幾好味既, 而且仲做緊二十元份六件麥樂雞, 加多五元有多四件, 簡直係抵呢!!! 我都同joejoe可以毎人五件, 實在太好味!!
食完野之後冇即刻睇衫, 因我驚悶親joejoe, 所以去左旺角中心及新之城行左一陣, 見到有好多鬆弛熊, 應該話店舖內大多數都賣鬆弛熊既物品, 超多超可愛, 可惜我冇咁多錢買, 只好用相機去影低毎件物品啦, 咁都叫做擁有下^^
首先見到呢個鬆弛熊公仔, 三個公仔加條包好cute, 尤其係隻啡色既, 做咩佢面紅既?? 怕羞嗎??
啡熊仔仲拎住食物, 好似我咁大食, 哈哈! 仲要拎住有佢個名既袋袋~
仲有好多杯裝蛋糕做型既鬆弛熊仔, 擺埋一齊覺得好colorful!! 不過擺係果度既電話係真定假既?
最愛呢隻杯裝公仔, 除左因為佢係白色熊仔外, 仲有隻杯杯好靚, 同埋佢係粉紅色, good!!
仲有呢兩個鎖匙扣, 個頭識郁既呢!! 仲有佢地既碗都好cute, 係小朋友專用吧??
仲有呢對鬆弛熊杯杯, 除左有一對鬆弛熊外, 仲有佢地隻雞仔, 三隻一齊好似一家人咁^^
仲有呢個新款系列既鬆弛熊嗎?? 換上淡淡既粉紅色, 睇落去比較柔和及舒服呢!