原本想同joejoe一齊去紅磡某間餐廳打邊爐, 但因為我m到, 所以冇去到, 痛個半死係屋企, 簡直悶死左
於是我send email比某位朋友同佢講聲生日快樂, 但佢個答案係驚佢睇email時, gf係身邊會睇到會同佢吵架. 唔需要知係邊個, 又或者大家應該估到既, 不過知唔知道都唔緊要, 對於佢咁驚佢既女友, 驚同女友吵架而咁對待朋友, 覺得佢差到極點, 左驚驚, 右驚驚, 雖然佢家中有些唔開心既事, 但我只答了一句:[咁樣我以後也唔再麻煩你...]
不過講真果句, 我覺得咁多人要就佢一個女友, 佢女友又唔比佢男友接觸同佢有關係既人, 又話驚女友講到我同佢既野, 使唔使咁就佢, 個女仔要咁多人就佢, 唔會覺得唔好意思既咩? 畢竟大家各自都有自己既圈子, 比返空間大家都好
之後, 佢再冇打電話比我, 我也冇再打比佢, 都係大家唔再接觸對方好d
kumi's new life
2010年9月26日 星期日
取消了的打邊爐
2010年9月25日 星期六
同嘉華, 寶妮, liz及酸梅食韓燒
今日都係約朋友食飯, 同自己既最好其中一班朋友食晚飯, 分別係嘉華, 寶妮, 酸梅及liz, 一齊去旺角食韓燒~
大家先約好係創興中心樓下等, 一早已經見到liz及寶妮係度, 我同寶妮先去拎住, liz就等酸梅黎到, 嘉華就遲少少黎. 我同寶妮先去拎定食物去燒, 咁佢地三位可以即刻可以食呢~
睇落去都好似幾大咁, 我哋可以坐到埋邊既位, 勁幸運!!
燒定d食物比liz, 酸梅及嘉華黎先~
第一round既食物, 分別係魚柳, 腸仔, 菜及酸梅特別order既白雲鳳爪
仲拎左好多肉, 以牛肉最多呢!!
三文魚sushi, 不過唔係太好味, 三文魚唔夠新鮮, 飯又硬左少少
第二round既送黎左, 又係肉呢!!
仲有我至愛既腸仔及尤魚, 尤魚受熱時會宿埋, 太得意
第二round又有我至愛既魚柳, 仲有咖哩雞肉串~
拎左好多菜, 唔係食咁多肉咁油膩, 幫助消化吧
仲拎左毎人一碗雪榚, 有我至like既曲奇妙趣及ube味^^
酸梅拎左蝦及腎呢!! 蝦我就唔食啦, 但腎都算唔錯, 幾好味既
呢碟其實係我地先燒定, 休息一陣會再食返, 點知個waiter問我地係咪唔要, 想幫我地倒, 呢碟真係咁似廚餘嗎??
難得可以坐到咁靚既位, 當然唔少得咁多位靚女既合照啦~~
liz及寶妮影返張合照先, 大家都好靚女, 唔錯啊!!
化妝既我唔計啦, 仲有兩個靚女架!!
liz及寶妮好有心, 去完上海世博旅行之後, 再拎手信比酸梅, 嘉華及我選擇. 呢份就係菜菜既, 睇黎我要搵日約佢比返佢先得
呢份就係我既, 係我至like既粉紅色及花花, 加上咁靚既設計, 全份都好靚, 好鍾意啊><
2010年9月24日 星期五
同stacey食飯
好耐冇見過stacey啦, 今晚終於可見到佢及同佢食飯. 七點鐘去旺角既朗豪坊, 一放左工之後即刻走去同stacey會合^^
本來stacey想預約susuki食飯, 但susuki不設預約, 不過都唔緊要, 反正果間野都唔好食, 我哋由頂層開始搵餐廳, 最後比我哋搵到間紅蔥頭食飯, 食物好似好好味, 而且好似唔太貴, 就係呢間食飯吧!一共叫左兩個飯, 我同stacey share 食, 首先係呢個芝士菠菜焗龍利柳飯, 個汁好濃, 龍利柳算林, 有埋菠菜, 比人感覺唔太肥膩
仲有呢個豆腐什菜窩及金菇肥牛卷, 睇落去好似有d誇張, 但幾好食咁喎金菇肥牛卷既close up, 肥牛有點硬, 個汁尚算唔錯
呢個豆腐什菜窩都幾得意, 有菜, 金菇等等, 底下仲有個烏冬, 都幾好食, 但個火太快熄, 又唔可以加湯底, 要快d食哂先得
個窩咁靚, 我哋影下相先, 先影下stacey先~
之後到我影返張相先, 呢張也影得唔錯咁喎
食完飯之後, stacey送左份台灣買既手信比我, 多謝哂你, 等我都同佢影返張相先~
就係呢份手信啦, 係條可愛既電話裝飾品
2010年9月23日 星期四
玩玩轉中環
原本以為中環IFC有個時裝展, 於是同joejoe去, 點知只有介紹IFC網站既展覽, 但設計都幾得意既, 我哋兩個大細路玩下及影相先~
即刻走去fashion部分影相先, 好多lego人著住唔同衫比人影相呢
當然要同我至愛既豹紋衫lego人影張相先, 睇我挨住佢影, 幾close
等joejoe又影返張相先, 佢同豹紋人都唔close既..XD
等我呢個大力妹(!?)捧起支大酒先!! joejoe快d飲啦
joejoe飲哂成大支酒啊~唔好飲醉左, 我送唔到你返屋企架><
仲有旅客區, 不過joejoe做咩突個頭出黎啊!!??
仲有睇戲部分, 有埋副3D眼鏡嗎!!?? 旁邊仲有炮谷, 入去睇戲啦!!
我冇眼鏡, 等我用兩隻手整副眼鏡出黎先, 好白痴既我...
睇下joejoe豬訓左副眼鏡度幾寫意, 好like呢張既感覺
去完IFC玩完之後, 再到附近既美心MX食下午茶餐, 最貴都只有二十幾元份, 真係又抵又味我叫左份公司三文治, 再加埋薯條, 都算好味, 不過三文治有雞好似怪怪地
仲有呢個鐵板牛柳炒麵, 牛柳又林, 麵又夠硬, 汁又岩岩好味
食完tea之後去另一個景點, 就係電燈樓梯既starbucks, 今日勁多人, 等左好耐先有位比我哋影相, 我哋當然先影返張合照吧睇我塊面幾肥, 幾包包...joejoe就好啦, 塊面咁瘦
好耐冇影相, 都唔知擺咩pose, 呢張相都叫少少似model吧!? 最衰後面有個女仔背影..
呢張相既構圖我都幾鍾意, 同樣都係後面有人阻住, 差左少少..
joejoe拎起相機真係好似影師, 應該話佢已經係影師黎啦^^
好like joejoe呢張相既感覺, 望住個相機訓覺, 真係好愛攝影既感覺
全部相之中, 最鍾意呢張相既感覺, 覺得好少女既情懷, 相信係一張比較似可愛女仔既一張相
自己始終比較cool吧!? 拎起相機影相感覺好唔同, 好似好惡咁
我而家唔係影殺手啊...果部係相機, 唔係槍黎架
懶卡哇伊呢咁拎起個相機做咩!? 成個傻婆咁..
joejoe豬又係影師呢個樣, 見到佢就暈啦~~
好鍾意呢張相既pose, 感覺好型, 但又有少女打扮
呢張相好有旅行既感覺, 如果第時有錢可以拎住部相機周圍去就好, 好寫意呢!!
之後去左其中一個商場既一間雪榚店既地方影相, 其實係要人買左雪榚先可以坐, 但我又見冇人, 於是同joejoe偷偷地入去影相, 呢個係牆壁
仲有好多以品牌雪榚及choco做既布置
joejoe又出動影相啦(!?), 睇佢影相個樣幾認真
我都扮下影相先, 呢個係開心及比較少女既樣, 連自己都想嘔...XD
呢張係比較cool既, 比人感覺認真d, 就好似joejoe咁既樣
最後影埋呢個雪榚吧就走啦!! 好多款七彩顏色既雪榚, 相當吸引呢!!
同joejoe影完相之後, 再到附近既商場傾下計, 講到第時我有機會讀時裝設計既話, 我會少左時間理佢, 驚joejoe會好悶呢, 也係我最唔放心既地方, 我怕第時會太少時間理joejoe, 驚佢寂寞及唔開心, 但joejoe冇野讀都冇計啦, 最多幫我影多d讀時裝既花絮, 而我也會盡量抽時間黎陪你^^