而家份工已經返左差唔多五個月, 時間唔算太快, 可能係太多工作做, 而且有時忙中有錯, 都會比natalie及阿head話, 比我想像之中仲大壓力, 真係覺得好辛苦, 好想quit左份工, 但又要讀時裝設計交學費, 又要比家用屋企, 自己又要儲錢, 又想置業, 真係全部都要用錢, 只好硬住頭皮, 努力搵錢及儲錢吧!!
係公司越來越多野做, account, admin及HR 毎樣野都要做, 覺得自己越來越似打雜, 又要快, 又要準確, 對我都有一定要求, 一錯就會比人話, 當然係語氣唔好果隻, 就係辛苦的主要原因. 夜放工, 又會比阿head問點解咁耐先走, 可能佢覺得我既工種簡單, 唔應該做咁耐, 做得耐係能力問題, 唉...真係唔知點做好
如果時裝設計course快d開始就好, 始終係自己興趣, 應該唔會覺得悶, 而且比較開心. 而且仲係我一直夢想既科目, 如果可以入埋行就好, 反正做個fashion assistant既人工也唔錯, 我而家都係assistant, 睇黎冇太大既分別, 只係職業唔同!? 究竟以金錢或興趣為職業? 事業既另一個交叉點...
好想轉行啊!!! 請上天比我做時裝設計既工吧!! 我就黎比文職工悶死啦!!
kumi's new life
2010年10月4日 星期一
悶悶地
2010年10月3日 星期日
同屋企人飲早茶+ 同joejoe行街
今朝一早同屋企人去飲茶, 九點幾要去到酒樓, 對於平時放假要訓到起碼九點幾既我, 似乎有d早呢!! 不過見咁耐冇見屋企人, 加上姪仔感冒要去睇醫生, 冇辦法啦!!今次去間新既茶樓富臨, 去到長沙灣附近一帶
間酒樓幾豪華咁, 即使唔係有錢人都可以係度食飯, 超正!!
開始食點心啦!! 首先係叫排骨鳳爪飯~
之後叫左媽咪鍾意既粉果, 但dede點都叫佢做蝦餃, 真係激氣
仲有滑滑既腸粉~蝦都幾大隻, 又彈牙, 可惜毎條腸粉只有一隻
仲有呢個煎釀三寶之中既其中一寶, 都煎得幾靚咁, 味道都算唔錯
仲有牛肉球, 呢次我冇戒口, 可以大食特食啦!
仲有鴨腳朼, 我都未食過, 唔知好唔好味呢?
仲有蒸羅白榚, 但唔係太多羅白絲, 而且粉又太多
之後同joejoe一齊係紅磡見面, 大家似乎有少少肚餓, 於是係火車站既麥當當食個餐, 點知見到開心樂園餐有sweet bunny既公仔換, 係兔仔, so cute!!
2010年10月2日 星期六
悠閒
2010年10月1日 星期五
國慶日 = 開工, 開心日
本來要返工都唔係咁開心, 話哂今日都係公眾假期, 只有我哋幾位要返工, 真係幾無隱既. 好在我同tracy著差唔多樣既衫, 就好似twins一樣, 而且我哋口味及性格都差唔多, 都幾正架, 咁咪...我又多個妹妹!?
我哋大家一齊食lunch, 本來想去返琴日新港中心既food court, 但natalie唔制, 都係邊行邊搵, 最後去左一間日本餐廳食飯, 因果間餐廳話有七折優惠今次食飯既地方係一間叫做[大吉]既居酒屋, 食完之後係咪真係吉呢
餐廳既位子唔太多, 但唔坐得太迫
近玻璃窗既位子, 唔太光, 但簡單得黎算係唔錯
tracy拎左隻史迪仔出黎, 我就拎joejoe送比我既肉桂狗出黎先
加埋隻茶杯去影下相先, 兩隻公仔加埋好cute啊!!
我叫既魚生飯, 包括帶子, 前菜螺肉及個甜品, 就係蕃茄花生醬!?
全部刺身都好好味, 第一次食帶子刺身, 原來都幾好味, 油甘魚及三文魚就更加唔使講, 都好新鮮, 簡直係正!
之後tracy加埋隻史迪仔影相, 估唔到又幾得意, 咁我地就影下佢啦!!
史迪仔開飯啦!! 比佢食左我碗刺身飯添!?
仲走去食埋anton碗麵!? 果然係好大食呢!
之後到肉桂狗出場啦!! 首先要食natalie既秋刀魚先~
之後仲睇中左tracy既金菇牛肉卷, 睇黎都幾好味喎!!
食完飯之後要繼續工作, 到左六點幾到, 大家都比較得閒, 而我同tracy好似twins咁, 等大家一齊影返張相先~
最後埋數都用左幾耐時間, 估唔到連八點既煙花都睇到, 原來我哋會計部間房真係可以睇到煙花...既少少, 但都好過冇啦, 睇我影得幾開心就知
做到十點幾終於可以放工, 要同其他睇完煙花既觀眾一齊離開, 真係好多人啊, 下年我唔要再做到睇到煙花, 好想快d返到屋企
2010年9月30日 星期四
joke joke lunch!?
睇到以上既標題, 大家知唔知道係咩黎呢?? 講笑話既lunch? 定大家已經估到呢? 冇錯, 就係食粥既餐, 呢個新terms係由我哋HR發明既=3="
2010年9月29日 星期三
國慶日要返工
本來今年國慶有日假期, 仲要係星期五, 連埋星期六日不知幾正, 點知呢日要做month end, 又要返工, 真可憐呢!
雖然呢日會補返假比我, 但都唔知幾時放假好, 就算補假, joejoe及朋友都要返工, 冇人陪自己, 係屋企好無聊, 都唔知點算好, 都無哂心機啦, 希望星期五快d過去吧!
2010年9月28日 星期二
公益金便服日及同joejoe食晚飯
今日係公益金便服日,部分既職員捐款穿上便服,tracy, anton及natalie都有參加, 而我都想參加,但因為交左一百元既報名費及學費, 已經冇哂錢, 只好周圍去派貼紙及coupon比人,見到貼紙咁得意, 早知我都捐錢啦就係呢張大coupon, 同埋公益金服飾日既貼紙
就係呢張貼紙啦, tracy話呢隻係顛噹, 同叮噹既人物差唔多, 連我都唔知
放工之後同joejoe去佐敦食晚飯, 都係食返我地上次去既餐廳, 三十幾玩一個餐, 仲有埋salad, 味道都唔錯我同joejoe兩人份既餐, 白色果碗係沙律, 紅色既係醬汁
我食既果份餐~我仲食咁大碟意粉, 果然係大食呢!!
都幾多沙律醬架, 不過就麻麻地好味