呢兩日都係以做fashion illustration既功課多, 就連溫書都冇時間, 功課又未做完, 真係唔知點算好. 已經send左email問miss可唔可以下堂交, 但最後只係換黎聽日遲幾個鍾交功課; 加上聽日又要present自己份功課, 真係好鬼死煩啊><"
最後終於完成左個present既powerpoint, 以短時間黎講都算做得唔錯吧!? 連篇講稿都未完成, 只好靠運氣吧!! 至於份功課呢....都叫完成吧!? 但為左拎高分既我, 都唔係太滿意呢份功課
終於完成啦!! 三張一齊影相都好似唔錯咁, 但其實只係胡亂上色
其中一張畫, 好like呢條花邊褲, 自己都想搵黎著下, 就唔怕走光啦
第一條畫, 也係自己最鍾意既一套衫, 如果自己有機會著住佢黎影相就好
呢張條裙都幾鍾意, 但已經冇咩心機上色, 只希望準時交就算
連個theme board都完成啦!! 但我唔太like字, 好似唔太襯咁
聽日就要present, 緊張死!
kumi's new life
2010年12月17日 星期五
忙到頂唔順啦!! 功課~~
2010年12月16日 星期四
考試之前既紙樣堂
一上堂就食麥當當既巨無霸餐, 阿sir問返我學識畫上堂既紙樣未, 上堂已經畫哂啦....仲教返人做上堂既功課, 佢只係錯左個zipper, 自己咁叻既?? ....當然係講笑
直到而家都仲未溫書, 今日又要上紙樣堂, 真係好鬼死驚. 阿sir一直講解考試會考既題目, 好似好多好難咁, 聽講全部都係畫紙樣, 呢樣先最得人驚
好多唔同類型既衫, 就係要照住佢地黎畫紙樣, 要知道佢地有冇胸褶及腰褶, 同埋屬於邊類型既褶. 係必答題, 一共有六個, 相等於以前考試既短題目
呢條係必答題既長題目, 要畫返牛仔裙既叉及袋, 都仲OK既
其實係兩條問題, 呢個係長題目既選擇題, 即係二簡一, 勉強都可以吧!?
阿sir比左四件衫畫紙樣, 我只係畫錯左一個, 阿sir就話[呢件衫自己著就得, 拎去賣一定冇人買], 咁樣比阿sir串, 我唔制啊><"
2010年12月15日 星期三
生活雜記
今日已經加班左三日, 呢個星期六要交既功課又未做, 下星期四考試, 連書又未溫, 都係唔知點算好. 都好羨慕tracy可以放三日假, 佢仲話驚自己溫唔切書, 我都想放但冇得放假, 比我放返一日都好啊...放工之後見到海港城有個以kuromi及melody為主角既展覽, 見到有sales係度, 又冇人影相, 只係頂層zoom近鏡去影相
再zoom近d影, 好多melody及kuromi既公仔及閃令令珠片袋
公司惟一既安慰就係呢兩粒choco, 本來我只簡波波果粒, 但shirley又比多粒我, 一共有兩粒. 但食完又要工作=.="
2010年12月14日 星期二
和同事去UCC食lunch
唔知tracy定ami有兩張UCC 既20元coupon, tracy, natalie, ami, anton, sunny及我六人下午去UCC度食lunch, 對我黎講都幾貴既, 但間中一次都仲得既餐廳內既布置, 呢日食飯仲見到楊婉儀係我哋隔離枱同朋友食飯
sunny堆既沙律, 仔細睇下係個人(!?)黎架, 兩粒紅豆係眼, 栗米果兩粒係nose, 蕃茄仔係笑起既牙, 睇落去好搞鬼
natalie及tracy堆既沙律, 仲有好多桃啊, 超好味!
anton叫既咖哩豬排飯, 雖然好似普通少少, 個樣都幾好味咁
tracy及sunny叫既牛肉芝士焗飯, 賣相同樣都咁靚
natalie叫既海鮮芝士焗飯, 個樣同牛肉差唔多
我叫既牛肉汁奄列飯, ami都跟住我叫, 真係好好味, 大家有興趣不妨試下
2010年12月13日 星期一
好好味既蛋糕
上個星期四及五請左假, 原來鬼仔shawn同事已經過左probation幾個月, 上個星期五請全公司食cova既蛋糕, 冇食到果d今日有得食, 好在OA candy比我簡左先, 我就要左件什果芝士蛋糕, 真係好靚, 靚到唔捨得食~就係呢件啦, 靚到好似假既一樣, 真係靚到唔捨得食!! 芝士味濃, 但唔太甜, 仲有好多生果, 好好味!!
2010年12月12日 星期日
同joejoe的短暫約會
本來同joejoe去城門水塘行山. 但因為唔知會唔會落雨, 所以最後改左去室內地方. 見網上既朗豪坊同新世紀咁靚, 於是就同joejoe去睇下先~單睇個門口都好靚, 即使唔鍾意hello kitty, 都好想入去睇呢
等我都影返張相先, 但真係太多人, 加上自己部相機又冇電, 只係影左一張
我比較鍾意佢多過hello kitty, 覺得佢比較可愛
當然唔少得hello kitty既, 不過我覺得佢都係著得kawaii會比較好
仲有個好靚既摩天輪, 但真係太多人影, 連其他人都影到(其實我唔想影), 最後只好離開, 下次再去影
之後去左新世紀廣場影相, 好在比朗豪坊少人, 而且我覺得呢度比佢更加靚
呢朵花又幾靚既, 咁鍾意花既我一於去影下相先, joejoe影得好靚啊, 多謝你
其實朵花係黎自黎個廚房, 連個廚房都咁靚~
仲有個大薯仔及平果, 又幾得意喎, 最衰個相機冇電, 唔知幾時冇電, 最後唔可以係果度影
之後去到一間小房間, 見到布置都好靚
joejoe同阿莉阿蒂影, 仲要望住佢><"
等我都影返張相先, 我就望住鏡頭冇望到佢, 其實都應該望下既
隻大肥貓好可愛呢!!! 仲有個樣好傻, 訓係地下咁懶, 好似我
個全景點都要影下, 真係好靚架!!
個相機又冇電, 又太多人, 跟本冇地方及心情影, 只好留比之後影啦!! 只要係下年1月2日之前影就得啦^^
2010年12月11日 星期六
完成theme board既大部分
今日要返學, 早上做返個theme board, 也開始認識用photoshop, 最後都係完成左個拚貼. 最後可以係返學之前完成!! 堂上miss都話我個board比之前靚好多, 佢仲比意見我點整得更好睇, 今次會高分嗎?? 希望十分有七分之上, 我先可以成功拎到distinction~
估唔到我只係睇左一段用photoshop既youtube短片, 就可以學識整個themeboard, 原來自己跟本唔係電腦白痴!!!
可能我以前就係太依賴f先生, 以為自己永遠都唔會認識, 面對住佢用電腦做任何功課, 自己覺得好冇用, 好自卑. 而家再冇呢種感覺, 雖然我已經離開左佢, 但我一點也冇後悔, 反而仲覺得擁有可表現自己才能, 開心及幸福的人生, 係真正人生既開始^^
係fashion illustration 既theme, 係同夏日, 開心及公仔style既一個collection, 希望可比人開心既感覺, 著起呢個collection既毎個女仔都可以變得可愛^^
等我解釋下張畫係用咩相拚成既, 如果大家認識photoshop, 我用既技巧係layer(層次), 普通copy&paste, 用layer mask再裁相, 加上自己既藝術感覺(!?)只係好簡單. 覺得d相靚既話都可以copy架~
背景就係呢個, 鍾意花, 鍾意簡單既感覺, 睇起黎好舒服
好有陽光氣息既一張相, 個model係popteen內既管野結以~
呢張相個人都幾鍾意, 係小惡魔ageha內model既rui, 小惡魔以華麗見稱, 連張夏日相都咁靚~
也係用左小惡魔ageha內既裝飾, 呢次用左上面既花花及鑽石邊
最後用左彩色既蝴蝶, 但我係photoshop內做左少少手腳, 用黎遮住結以半個頭. 因為結以張相見唔到頭頂
放左學之後拎左個搞去曬, 只係五元!? 真係勁抵,連影印店舖既老闆娘都覺得好靚, 問我係咪自己設計, 自己覺得好驕傲. 其實只要係朋友, miss, 同學及其他人都覺得及讚自己既作品靚, 係表示對自己作品既應同, 當自己有項才能被人認同, 自己覺得好開心, 更加希望自己可以轉行呢!!
2010年12月10日 星期五
放假仍然輕鬆!?
今日同姑姐一齊放假, 我放既係全日, 姑姐放半日, 我哋下午去左葵芳及荃灣行街, 雖然我哋冇買任何野, 但我好耐都冇同姑姐行街, 都覺得幾開心, 而且仲去左酒樓飲下午茶我同姑姐一人一碗燒味飯, 我叫既係叉燒, 姑姐叫既係燒肉
燒肉有點硬硬地, 好難先咬得開, 如果真係公公婆婆都唔知點食
叉燒比燒肉好少少, 但都係好硬, 好難先咬得開
仲有呢個實實既羅白榚, 總之咩都係硬...
飲完茶之後再經過綠揚新村, 見到個門口都幾靚咁喎
仲有好多企鵝及一個用雪(!?)做既聖誕老人, 都幾鬼cutie喎
返到屋企原本接完dede之後想返慈雲山做功課, 但見dede肚痛, 加上佢又感冒, 費時佢走黎走去咁辛苦, 最後留係屋企食飯. 可以食到父母煮既飯, 好耐都冇食過, 覺得好幸福呢!!阿爸煮既青瓜炒牛肉, 青瓜好爽, 牛肉好淋, 好好味
阿媽煮既魚肉煎蛋, 兩樣都係我至愛, 唔使講, 勁好味
即使係炒菜心都一樣咁好味, 仲要係粗框既菜心, 好甜
dede叫我影既波波, 仲要指定要影到維尼, 咁我都影埋啦
當然唔少得要影下dede啦, 其實呢張相係食飯之前既, 都擺埋落黎啦