先祝婆婆生日先, 由於婆婆住麗閣村, 毎年婆婆生日, 我哋一定會去西九龍中心, 食婆婆至愛既pizza hut
我開始搵做功課既布料, 但因為店舖太早收, 而且又落住毛毛雨, 買得唔太多物料做功課, 開始擔心唔知點算, 最後只好下星期三請半日假去買物料做功課, 終於扣左一日年假..
去到見到妹及婆婆, 仲有舅父及舅母佢地, 但同佢地唔太熟, 幾乎冇任何交流, 只有一直同妹傾計, 同時也恭喜佢終於搵到份工首先要影下婆婆先, 見到佢好健康, 又笑得咁開心, 自己都覺得開心^^
呢個凱撒沙律, 我既興趣不太大, 但個look都幾靚仔既~
呢個新出既花花pizza, 我都唔記得左叫咩名, 賣相算唔錯, 但味道一般
呢個至尊都唔錯, 但如果係芝心邊會更好食><
白汁海鮮焗飯賣相普通, 最後我都冇食..
呢個脆餅賣相算唔錯, 但太受歡迎, 我都未食過><"
呢個係我叫既千島海鮮pizza, 連唔食千島沙律醬既我都覺得好味
一共十人食左三個pizza, 唔知算唔算誇張呢? 不過至緊要好味就得啦!! 見到大家食得開心, 尤其係婆婆, 見到佢開心就好~
食埋個甜品雪榚之後, 見到dede食得咁可愛, 自己都影相先~味道算唔錯既紅豆雪榚, 連唔食紅豆既我也覺好味
睇佢食雪榚都食得幾滋味, 但唔知望左邊度, 唔專心
睇佢仲食到開心擺v字手勢, 杯雪榚真係咁好味!?
kumi's new life
2011年2月19日 星期六
婆婆生日快樂^^
2011年2月18日 星期五
和同事食lunch
毎次星期五食飯, 總會唔齊人, 呢次也係, 今日tracy放假. 我哋五個人包括natalie, ami, sunny, anton及我去左以健康食品為主既果一道食飯, 我就諗都唔使諗, 都食蕃茄龍利柳烏冬毎次一定叫既熱柚子茶, 唔太甜, 又有香甜柚子味, 正!
見到個樣都好味, 我至愛既三種食物, 包括蕃茄, 烏冬及龍利柳^^
呢個係anton食既紅米飯, 點解我會影? 因我從來唔食紅米飯, 但見個樣幾靚, 於是決定影底佢
2011年2月17日 星期四
另一款卡game
今日lunch都係玩卡game, 唔係mamma mia, 而係另一隻遊戲叫掘金, 係隻幾考心計(!)既遊戲, 自己會扮好人或壞人既角色, 遊戲途中唔可以比人知自己係好定壞人, 直到遊戲最後先會真相大白, 幾好玩既~終極獎品就係呢堆金, 儲得越多就win
仲有各款路牌, 好人就互相幫忙, 去建條路取金吧!
仲有各種封路牌, 去封住壞人! 不過有時都會比好人封返自己
成日話好人或壞人, 就係抽取呢d牌決定, 上面有字既係壞人
就係咁樣建築全條路, 有時壞人會擺掘頭路阻住人行
經過三舖後, 終於有結果, 最多係natalie, 最少就...當然係我啦, 一舊金都冇=3="
2011年2月16日 星期三
為大家介紹既卡game
平時我和同事食lunch做咩? 就係玩盡佢地拎黎既卡game, 講真未認識佢地之前, 自己都唔會玩, 成日玩下都幾開心既, 可惜lunch時間唔太耐, 總係覺得玩到唔夠喉, 好想約下放假出黎玩, 但似乎大家未必得閒先介紹呢隻game, 個名叫做"mama-mia", 係一隻考記性既遊戲,要記得枱上有幾多款材料, 之後儲齊材料去整pizza
一共有五種顏色既pizza牌, 呢個係其中一款, 應該係藍色吧!?
仲有我毎次都用既紅色, 就當係粉紅色...
之後係另一款牌, 就係pizza既材料, 睇下夠唔夠整個pizza啦
當抽中呢隻mamma mia牌, 下局就可以開始, 仲可抽多一隻
最衰我冇拎到相機, 玩緊途中唔可以影相比大家睇, 只好等下次啦! 反正好多時間玩, 仲有機會影相既~
2011年2月15日 星期二
同姑姐食朱古力
上個星期去左mio miko買朱古力, 本來想送比joejoe, 但見姑姐仍然單身, 就買左盒朱古力比佢試試, 希望即使冇情人, 都可以開開心心個盒都幾靚架, 要成九十幾元盒, 只有四粒朱古力, 講真平時都未必捨得買..
拆開左盒, 就可以見到四粒朱古力, 毎盒既朱古力也唔同, 姑姐食左心型及有果仁果粒, 而我就食左長型及上面有字果粒
其實味道都算ok, 唔太甜, 而且朱古力也好滑, 不愧係貴朱古力, 試過一次就夠囉
2011年2月14日 星期一
再慶祝情人節
今日係難得一年一度既情人節, 先祝大家情人節快樂!! 公司各同事都冇哂心機工作, 都急住去見情人, 當然自己都唔例外, 最後約左joejoe係紅磡見面, 再去食飯
因此工作關係, 我遲到五分鐘, 見天氣比較凍, 都係決定打邊爐暖暖身joejoe叫既豬骨湯雞肉窩, 佢食野都幾清淡
我叫既當然係至愛沙爹肥牛窩, 沙爹雖然好spicy, 但好好味
食完個暖暖既邊爐後, 再係附近商場行下, 個商場既布置唔太多, 也唔算太靚, 但既然黎左, 就影下相吧!商場既門口, 我都希望可以歲歲豐收, 收到唔使再打工!!
門口旁邊既桃花及擺設都唔錯, 好like好多金元寶
除左金元寶之外, 仲有銅錢, 覺得好多財富
2011年2月13日 星期日
預祝情人節
份功課已經完成, 已經email左比winnie及燕過目, 睇下仲有冇野改
之後可以安心去搵joejoe, 同佢一齊預祝情人節, 好多謝joejoe所有既安排, 包括預約餐台. 不過我因為趕功課而遲到少少, 仲差d唔見左部相機, 好在joejoe幫我搵及等我, 對唔住及多謝你黎到已經準備好哂一切, 多謝你, 可以即刻食啦!!
先拎左我至愛既冬菇, 仲有雞肉先
仲有好好味既牛肉, 同唔好食既石班
仲有腸仔及雞肉, 正!!
烤緊肉啦, 快D熟啦, 好肚餓呢!!
燒野食途中, joejoe拎左張zara既卡同個心型蠟燭座, 仲有支公仔花比我, 多謝你既情人節禮物^^
仲....仲要係五百元!? 多謝joejoe, 咁大個女都係第一次用男人錢買野!? 好意外及開心
咁開心就影返張相先, 做咩笑到咁架!?
再同joejoe豬, 雞雞袋影張相先, 一家人(!?)既合照
唔經唔覺就食左三round, 終於食甜品, 不過個豆腐花好難食..
個炸曼頭真係好好味, 全碟我食左五個!? 真誇張
仲有飯後甜品, 個椰汁西米榚唔好食, 最後只好食火龍果
食完野之後就開工啦!! 我指既係angry birds 及psp既tales of world 3
都係唔好排住打機啦, 周圍行下仲好啦!! 最後去左朗豪坊, 見到好多至愛既兔仔^^首先由joejoe拎住佢送比我既rose影相先啦
我成日都唔笑既!? 可能太多人, 唔習慣笑吧?
隻兔仔當然可愛, 連串羅白炮杖都好得意
兔仔拎住個糖果盆仲可愛啊, 仲有羅白
條古色古香既橋, 也為全個布置增添份色彩
呢對兔仔好close, 對情侶企係度影相, so sweet!
等我哋都影返張相先, 但個人做咩唔影返張有兔仔既
仲有好多用花做既兔仔, 兩樣都係我至愛
仲有個假水池, 個樣都唔錯架
連天花板既布置也唔錯, 布置都幾靚, 可惜地方太細