最近joejoe介紹套戲比我睇, 我見佢海報都幾吸引, 就係天姬戰, 其實個故事對我黎講唔算太吸引, 吸引既都係畫面
影片講述五個被囚禁精神病院的少女怎樣逃出生天──就是在虛擬世界與敵人周旋,搶奪關鍵寶物。影片有趣的地方,就是在想像與現實之間遊走,帶來無窮懸念,後半段發展更見精彩,就連全片故事從誰人的觀點出發,亦有驚喜。
而片中幾場想像空間的大戰,更屬導演大玩影像的好機會,過程中如「打機」一樣的戰鬥場面,還有場景設定,加上幾位女主角的性感戰士造形,直是向日本動漫作品致敬。可以說,全片集多齣佳作如《不赦島》、《廿二世紀殺人網絡》、《飛越瘋人院》等的精神於一身,而由自成一格。特別一提是,飾演小甜荳的艾碧康妮絲,與妮歌潔曼確有幾分相似
最poster已經夠哂吸引, 自己都好想要一張!!
至鍾意個女主角baby doll, 好有日本feel, 好似公仔一樣咁靚
佢地既戰鬥服似乎有少少sexy, 不過部機械人有兔仔, 超可愛
戰爭場面好正, 五位主角出場好有氣勢
真係好好睇咁, 希望快d有得睇, 應該係希望有機會睇到吧!!
kumi's new life
2011年3月20日 星期日
好想睇天姬戰
2011年3月18日 星期五
同屋企人慶祝
終於出左花紅, 仲知道自己加左人工(雖然唔太多), 但都好過冇. 一直都冇機會同屋企人食餐好, 呢次終於有機會!!
琴日父母幫我預約左半圍酒席, 雖然唔太貴, 但都起碼可以同佢地食餐比較好既. 加上今日放假, 可以同屋企人一齊去食飯, 姑姐及妹準備到達, 只有細佬及弟婦遲到, 等埋佢地之後, 酒席就開始!!首先黎個前菜, 呢個沙律好好味, 紫椰菜及吞拿魚, 加埋都幾好食
鼓油雞都幾滑, 而且好入味, 唔錯!!
炸軟腳蟹及蝦片, 自己唔太鍾意軟腳蟹, 交比其他人食吧!!
有粟米既白飯!? 咁大個女都係第一次見
椰菜炒蝦球, 個蝦球好爽, 好彈牙
當然唔少得呢個主角既魚翅啦, 雖然翅既份量唔太多
清蒸石班魚, 都蒸得幾滑
什菌冬瓜盎, 個冬瓜超苦超難食
呢個鮑片都幾好味
再另外叫多半隻雞, 味道算唔錯
呢個炒飯就....我都冇食過, 唔知道咩味道
呢個炸雲吞連埋湯一齊食, 味道算可以
好好味既壽包, 好想再買包包返屋企蒸
呢個薑汁撞奶就....味道真係好淡, no good
見張枱都幾靚, 再影返張相先
食完飯之後, 大家各散東西. 我返到姑姐屋企有另一個煩惱, 就係我既fashion design功課, 咩都未準備, 真係唔知點算
2011年3月16日 星期三
心有靈犀
無線星期日有套節目叫做心有靈犀, 我睇得唔太多, 只有一兩集, 我覺得套野好無聊 我都唔明點解毎次都要搵d明星藝人夫婦或情侶講述點樣愛對方, 同埋當中有咩過程, 我覺得呢d事只有兩人知, 雙方家人, 同埋雙方朋友知咪得. 仲要唱埋歌之類, 點解要做show咁做比人睇? 我覺得好假, 同埋有少少好似哂命咁, 所以唔太鍾意呢個節目, 寧願上下網, 打下機都唔會睇 我覺得應該影返比較建設性既節目, 如分析男女雙方的戀愛態度, 心理, 又或者講二人相處之道等等
2011年3月15日 星期二
心郁郁想走
雖然公司最近出左花紅, 但我唔係太開心, 因唔係想像中多, 今年既三個拎bonus既goal及額外goal本來都算ok, 但後來又改, 變得更難去實現, 可以話跟本冇可能完成, 再加上又越來越多野做, 人工又只加左平均既3%, 又冇前景等等, 更加速離開既決心, 預定四月或五月遞信
當阿ger及HR問我加人工個數開唔開心時, 係佢地面前, 我當然話開心, 但實際上就....哈哈, 真係有苦自己知, 知道自己做呢份工既時間一定唔耐, 而家只好等時機離開
見到我妹最近做份工都唔錯, 我指不但人工, 仲有毎個鐘既ot錢38元, 最重要係人地會計部係唔使加班!! 唔鍾意佢放勞工假及要返星期六長短周, 但都比我呢份工又唔算差. 自己都好想轉工, 又唔想做會計, 咁, 轉咩工好呢??
2011年3月14日 星期一
又有新game
今日sunny為我哋帶黎隻新game, 隻game叫做"bang", 係一隻以西部為主既卡牌遊戲. 玩家抽取唔同角色, 分別係警長, 副警長, 二五仔及壞人, 要跟據唔同角色去打倒敵人, 只剩下自己就win
卡牌既封面, 好有西部牛仔feel, 諗起以前有隻叫"wild arms 3"既角色扮演遊戲
呢D係角色牌, 分別係警長, 副警長及二五仔
呢個係壞人角色牌, 覺得好型呢!! 但我同tracy抽中呢張牌, 我哋好快比人殺左..
其他功能牌, 可以檔人地既子彈, 又或者飲啤酒補血
仲有唔同種類既槍及距離限制, 可以準備殺人
雖然自己第一個比人殺死, 但都幾好玩, 同埋玩既時間太耐, 睇黎一個lunch一定唔夠玩
2011年3月13日 星期日
睇戲+公仔展
本來約左tracy食飯, 點知原來佢之前已經約左人, 就多左同joejoe相處既機會, 見joejoe冇得睇戲好失望咁, 於是上網搵下, 發覺apm有得睇, 於是話比joejoe知
約左四點係apm等, joejoe比我更早到, 連忙買戲票, 之後就去影下最近展覽既公仔, d公仔實在太靚, 影相既時間又到啦!!見到呢個櫥窗已比佢吸引, 我鍾意既lolita
個女仔由頭到身都好靚, 尤其係條裙
好鍾意公仔既表情及髮型, 靚到好似真人一樣
去到另一面, 呢個家庭都幾靚, 粉紅頭髮既女仔固然靚, 男既也都幾型
對母女好可愛呢!! 如果第時有機會同女女咁著就好, 係室內影好了
呢個背景都唔錯, 右上角既燈光好似太陽一樣, 份外奪目
尤其鍾意呢個公仔呢個冰冷既表情, 同陽光成大對比
近鏡更加覺得佢靚, 靚到似個真人一樣
呢個比較日本feel既公仔, 好鍾意男仔既類型, 型得黎好cool, 及帶點邪惡~
睇下佢哋幾sweet, 但感覺唔算太襯
好鍾意男仔紅眼, 加上露胸肌, 覺得好邪惡及好man, 好鍾意~
原來女仔都係紅眼及黑髮, 同個男仔一樣, 但可能打扮比較斯文, 同粗獷既男仔唔太襯
最後轉移到西方貴族地方, 當堂變得冠冕堂皇
個男真係好有型, cool得黎另一番味道, 感覺好高傲
個女仔也唔太襯, 好似比個男公仔年紀大好多, 但都感覺高貴
個男仔公仔咁有型, 等我都同佢影張合照先
另一邊既擺放d高貴既宮廷椅子, 坐上去好似公主王子一樣, 同joejoe影下相先~
joejoe豬影到我暗暗地既!? 連樣都睇唔清楚
去到附近仲有一個擺滿公仔既櫃, 我都影返張相先
joejoe影得好搞鬼, 個pose超正
影返櫥窗既公仔, 個女公仔好可愛, 不過好似冇左腰骨
好浪漫既一對情侶, 仍鍾意女仔既lolita系列^^
個女仔公仔好可愛呢!! 眼大大, 衫也好可愛
連兔仔都可愛, 連佢地都有靚衫著
仲有載住女兔仔周圍去, 如果我都好似女兔仔咁自由自在就好
唔係太靚既公仔, 但衫也做得好仔細, 有值得欣賞既價值
呢對公仔也幾靚, 感覺悠閒及高貴
公仔既另一面, 都係金髮女郎比較靚
最後影下呢隻靚靚既兔仔先, 唔同顏色既lace裙也好靚
除左靚靚公仔外, 周圍仲有好多兔仔公仔, 繼續做rabbit mode(極愛兔仔, 見到兔仔就瘋狂狀態)
條裙仔好可愛呢!! 綠色既邊邊也好特別
好斯文既女仔兔, 好似高貴既淑女
仲有呢個可愛版, 係咪好似個紙杯蛋糕呢? 條裙就係紙杯蛋糕招紙, 上身好似個士多啤梨蛋糕
影完相之後去睇大和號, 不但故事吸引, 人物刻劃細緻, 特技也好吸引, 係套唔錯既作品, 大家都可以去睇下^^