聽日係我哋部門既阿head生日, 今日lunch我哋提早同佢慶祝生日食飯, 最後決定去鴻星, 我仲可以名正言順影相~
一入到門口見到呢個咁靚既位, 可以同自己既親人, 朋友或joejoe黎就好
茶樓內既環境, 都係等到人差唔到走先夠膽影
我既座位, 仲有鴻星既紙巾..
首先黎既係燒腩仔, 皮脆肉軟, 都幾好味, 但份量太少
得呢度先食到既雞蛋糯米飯真係好好味, 下次再黎一定要食!
仲有我至愛既紅油抄手啊!!
仲有流沙奶皇包, 雖然我冇食, 但個賣相都唔錯
毎次同邊個飲茶都好, 當然唔少得蝦餃, 真係皮簿料靚
仲有岩岩出爐既叉燒包
仲有油菜, 對於而家要減肥既我就岩哂
仲有呢個牛肉, 好似比較多"完西", 都係冇食到
仲有呢個杞子燒賣都唔錯架
食飽飽之後又要返工, 真係掃興, 如果可以食完飯之後放工就好
kumi's new life
2011年5月25日 星期三
dept head既生日飯
2011年5月24日 星期二
搞鬼習作
上個星期五幫ami買左佢至like既波波雞, 見放工唔係太多人, 大家又成日做野做到累, 就休息一下, 先搵哂所有公仔影相先最大果隻就係幫ami買果隻, 仲有ami買既雞雞電話座, 同埋joejoe送比我既波波雞
大雞帶住頂住兔仔耳又趣緻
再要加上tracy係日本買既一隻黑貓公仔, 估唔到佢地都幾夾
越來越多朋友仔啦, 仲係fb內tag埋邊個打邊個, 大家估下邊個係我??
2011年5月23日 星期一
公司的下午茶餐
話說公司既legal dept 有個director升職, 仲好似話升左做east asia既律師之類, 於是請全公司食tea, 其他人仲唔叫盡所有食物咩, 個tea實在太豐富, 真係食唔哂兩袋都係我哋部門既tea, 睇落去已經好多~
仲有毎人一個葡tart, 個賣相就....而且比較似鮮奶tart多d
我同tracy既紅豆冰, 粉紅色飲筒果杯係我既
我叫果份魚柳薯條餐, 個餐包軟軟地, 幾好味
tracy佢地全部人都叫左呢個豬排包, 聽佢地話個包好硬
仲有最好味既尤魚穌, 味道都算唔錯, 不過比較油膩
仲有好耐都冇食既乳鴿, 又的確幾好味既, 間中食一兩件都冇所謂
最後當然食唔哂啦, 尤魚穌都有兩盒, 乳鴿都有三盒, 可以留返聽日食都好. 就當係加送吧!!
2011年5月22日 星期日
家庭雜記
今日係屋企休息一下, 努力完成個fabric report, 皇天不負有心人, 比我搵到台灣一間研究新布料既文章, 知道呢隻布料係今年發明既, 心頭終於放下心頭大石. 份報告也完成大約三分之二, 實在可喜可賀!!
做完功課後, 無聊影左兩張相:波波雞都睇住我玩game, 佢都想玩嗎?
姪仔都想同波波雞影張相, 睇佢笑得幾開心^^
下午我哋三人一齊去買送, 之後去到KFC食少少野, 有個包一定要推薦, 個包只係十元, 又平又好味個包未到, 比個牌你先等一等, 之後有專人送上
個包終於到左, 究竟係個咩包黎呢??
拆開招紙, 見到全塊雞排既包, 雞排好juicy, 而且都幾厚, 即叫即整, 十元超抵食~
仲有好多款下午茶食物, 都算ok既, 得閒去食下先
2011年5月21日 星期六
同joejoe去數碼港商場
今日約好同joejoe去數碼港, 先係旺角集合, 之後再一齊搭巴士
天氣實在太熱, 等左好耐先有巴士, 上到巴士大約坐半個鐘以上先去到, 係車上覺得無聊, 一於影下相先~同joejoe影返張合照先, 佢今日件衫又幾得意
自己再影多一張相, 本來後面有個大肥佬訓覺, 一於cut左佢先
終於去到數碼港商場啦!! 門口附近有兩間好靚既餐廳呢!!
仲有間好吸引既玩具店, 不過入面唔可以影相, 可惜..
先去food court食飽飽先, 唔算太多人, 同joejoe可以任坐~
好多舒服既梳化可以任人坐, 有d人仲拍埋椅子係度訓覺!?
仲有幾間餐廳任你選擇, 價錢唔算太貴, 於35-50元之間
望落去下面有個中學生發明既頒獎儀式, 有點嘈雜, 唯一美中不足既地方
我哋既tea終於到左, joejoe既夫容蛋炒飯, 炒既味道岩岩好
我叫既蕃茄汁腸仔鴨胸飯, 又幾好味, 又多汁, 可以撈飯!!
雞雞又為食啦, 兩碟佢都要影相及食
食食下飯竟然落起大雨來!? 好在我同joejoe已經係food court, 唔係就做"落湯雞"
之後再影下相先, 呢張相既pose幾型, 可惜頂帽破了, 要joejoe幫我用photoshop整下佢先
再影多張相, 當我遇上UFO雞雞, 構圖由joejoe諗, 又幾得意
UFO雞雞好似飛到半空, 加上附近既背景, 感覺超正!!
joejoe偷影既一張合照, 趁我訓左果陣影, 勁肉酸
joejoe比較like既一張相, 覺得我比較小鳥依人!!?? =_="
另一個自己覺得比較靚既地方, 好有cyber既感覺
由food court影去下面既感覺
joejoe影返張相先, 又叉住隻手, 感覺好英偉
都幾like呢張相既感覺, 自己始終都係鍾意影cool及串樣, 加埋個電視影像, 超級正!
最後一站已經係數碼廣場, 始終吸引力已不太大
廣場唯一一間酒吧餐廳, 感覺開陽及幾舒服
附近幾多綠色既植物, 令呢個cyber既地方增添田園氣息
仲有附近既小溪也有點cyber既感覺
仲有個大電視, 如果冇落雨既話, 坐係草地上都唔錯
去到數碼港第一座, 見到個門口又幾靚喎, 附近仲有間做game工場
仲有呢個數碼港全貌, 一睇都知唔算多野行
圍繞住數碼港行, 之後再返商標, 原來仲有間小教堂
教堂內既布置原來係咁既, 真係好華麗~
仲好幸運又見面對新人影婚紗相呢!! 如果我同joejoe可以咁sweet手拖手影相就好
行完數碼港之後, 再一齊搭巴士去西九龍中心買隻眼捷毛, 因為最近既店舖賣得實在太貴, 差唔多成一百元一盒, 係西九龍只係十至二十元一盒, 絕對超值, 急忙去入貨先. 但入貨之前, 一於去食抵食既回轉壽司, 只係五十元個, 仲有好多三文魚食~仲有好多款sushi比大家選擇, 呢個三文魚軍艦唔好錯過, 真係好多三文魚, 我同joejoe都夾份叫左六碟慢慢食
仲有三文魚sushi任你叫, 真係超好味!!
仲有呢個鴨胸碎軍艦, 味道都唔錯, 而且都幾多鴨胸肉, 不過比較肥
仲有呢個什果班戟, 真係幾好味, 好快已經比人搶哂
joejoe食sushi個樣好得意啊, 簡直係意外既一面
等我都影返張相先, 呢張附近影到sushi bar
各款sushi轉轉下, 好得意呢!!不過有部分款式唔太岩, 等下自己心儀既sushi吧!!